سربازان گمنام امام زمان سید علی میراحمدی سازمان اطلاعات فراجا سمنان- جانشین فرماند

1401\11\01 19:25:07


قاچاقچیان سلاح در سمنان زمین‌گیر شدند

سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات فراجا در استان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی ناجا، سرهنگ سید علی میراحمدی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فراجا در استان با هوشیاری، تلاش شبانه‌روزی و اشراف کامل اطلاعاتی، فعالیت اعضای باند تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز را مورد رصد لحظه‌به‌لحظه قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی در یک عملیات پیچیده پلیسی دو نفر از اعضای این باند را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند. جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان به کشف و ضبط ۱۵ قبضه سلاح غیرمجاز شامل پنج قبضه سلاح وینچستر و ۱۰ قبضه سلاح شکاری تک لول از متهمان اشاره و افزود: پرونده در این خصوص تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد. میراحمدی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با قاچاقچیان سلاح که زمینه‌ساز ناامنی و سلب آسایش مردم در جامعه هستند، با قاطعیت برخورد می‌کند، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و یا به سر شماره ۱۱۰۳۲۲۱۱۰ پیامک ارسال کنند..

.


بازنشر از : مهر

سربازان گمنام امام زمان

سید علی میراحمدی

سازمان اطلاعات فراجا


استعلام قیمت کارتن لیمینتی