احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ممنوعیت تردد رئیس مرکز اطلاعات و

1401\06\23 23:32:07


محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات + جزئیات

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۲۳ شهریورماه الی یکشنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۱ گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ الی ساعت ۶ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود. رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی محور کندوان گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ و ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود. شیرانی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۶/۲۵، ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ و ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

تبلیغات
ماشین آلات ساختمانی
ماشین آلات ساختمانی

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی محور هراز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روزهای جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ و ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یکطرفه انجام می‌شود. رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. شیرانی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی محور هراز گفت: تردد تمامی تریلرها کماکان ممنوع است؛ همچنین تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۶/۲۴، ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ و ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک گفت: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.. .


بازنشر از : مهر

احمد شیرانی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا

ممنوعیت تردد


استعلام قیمت کارتن لیمینتی