گیم فا/ آپدیت 2. 001 بازی God of War Ragnarok در شنبۀ همین هفته منتشر شد، اما لیست تغییرات این به‌روزرسان در دسترس نیست.

1401\08\23 18:51:46


آپدیت 2.001 بازی God of War Ragnarok منتشر شد؛ عدم رفع باگ سطح سختی

گیم فا/ آپدیت 2. 001 بازی God of War Ragnarok در شنبۀ همین هفته منتشر شد، اما لیست تغییرات این به‌روزرسان در دسترس نیست.

گیم فا/ آپدیت 2.001 بازی God of War Ragnarok در شنبۀ همین هفته منتشر شد، اما لیست تغییرات این به‌روزرسان در دسترس نیست.تا به این لحظه مشخص نشده است که به‌روزرسان ۲.۰۰۱ به چه منظوری انتشار یافته است.

متأسفانه به نظر نمی‌رسد که آپدیت مذکور، باگ رایج سطح سختی که بسیاری با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را برطرف کرده باشد.از قرار معلوم، این آپدیت تنها برای دارندگان پلی استیشن 5 منتشر شده است. با توجه به اینکه حجم این به‌روزرسانی بالغ بر 200 مگابایت بوده است، طرفداران امیدوار بودند که استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) مشکل عدم امکان تغییر سطح سختی در میانۀ بازی را رفع کرده باشد، اما این‌چنین نیست؛ چون از زمان انتشار بازی، گزارشاتی از سوی بازیکنان منتشر شده است مبنی بر اینکه علی‌رغم تأیید وجود قابلیت تغییر سطح سختی در میانۀ بازی، تغییرات اعمال نمی‌شوند و بازیکنان مجبور به یافتن راه‌های جایگزینی شده‌اند که هیچ‌کدام جوابگو نیستند.گمان می‌رود که آپدیت 2.001 جایگاه فهرست ابتدایی را تغییر داده باشد، اما کاربران ردیت (Reddit) این موضوع را رد و اشاره کرده‌انده که پس از اولین استفادۀ بازیکن از ذخیرۀ بازی، جایگاه منو تغییر می‌کند. این موضوع از زمان انتشار به همین صورت بوده است..

.


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر