کمپانی گیم‌لافت (Gameloft) به تازگی اعلام کرده که بازی مسابقه‌ای و رایگان Disney Speedstorm که برای عرضه در در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده بود، در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد

1401\09\16 20:15:17


انتشار Disney Speedstorm تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد؛ تریلر جدید آن را تماشا کنید

کمپانی گیم‌لافت (Gameloft) به تازگی اعلام کرده که بازی مسابقه‌ای و رایگان Disney Speedstorm که برای عرضه در در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده بود، در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد

کمپانی گیم‌لافت (Gameloft) به تازگی اعلام کرده که بازی مسابقه‌ای و رایگان Disney Speedstorm که برای عرضه در در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده بود، در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

دیزنی اسپیداستورم شامل تعدادی شخصیت دوست‌داشتنی از جمله کاپیتان جک اسپارو، مولان، میکی موس، سالی و غیره از جهان‌های دیزنی و پیکسار است که در آن می‌توانید انتظار مسابقه‌هایی آرکید با ریتم و سرعت بالا، مکانیک دریفت و محیط‌هایی پویا با الهام از انیمیشن‌های دیزنی را داشته باشید.

در این بازی شما می‌توانید از آیتم‌ها و سلاح‌های مختلف در برابر سایر مسابقه‌دهندگان به نفع خود استفاده کنید.

در همین حال، این بازی همچنین از گزینه‌هایی برای شخصی‌سازی، حالت‌های چندنفره و آنلاین برخوردار است. از طرفی استودیوی سازنده وعده‌ی به‌روزرسانی‌های فصلی را داده که به طور منظم قرار است تا شخصیت‌های جدید، محیط‌ها و موارد دیگر را به بازی اضافه کنند. بنابراین همیشه چیزهای بیشتری برای تجربه کردن وجود خواهد داشت.

Disney Speedstorm

استودیوی سازنده در مورد تاخیر در عرضه‌ی بازی در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ما سخت در تلاش هستیم تا یک اثر مسابقه‌ای شگفت‌انگیز را با Disney Speedstorm ایجاد کنیم. ما می‌خواهیم که طرفداران نه تنها سرگرم شوند، بلکه از یک تجربه‌ی ریسینگ سریع و رقابتی لذت ببرند و آن را برای سال‌های آینده تجربه کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع و پس از بررسی‌هایی دقیق، ما تصمیم گرفته‌ایم تا انتشار جهانی Disney Speedstorm را به تعویق بیندازیم تا انتظارات خود را برآورده کرده و اثری بهتر را با حالت‌های بازی بیشتر و موارد دیگر را برای بازیکنان فراهم کنیم.

از طرفداران دعوت می‌شود تا زمانی که Disney Speedstorm در سال ۲۰۲۳ روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود، در این مسیر به ما بپیوندند. ما از همه‌ی بازخوردها و حمایت‌هایی که از طرفدارانی که در اوایل سال جاری در نسخه‌ی بتا شرکت کردند و دنبال‌کنندگان خود در شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده‌ایم، قدردانی می‌کنیم و قصد داریم تا با به‌روزرسانی‌های منظم در مورد بازی، طرفداران را در مسیر عرضه‌ی بازی از پیشرفت آن مطلع نگه داریم. بنابراین در چند هفته‌ی آینده منتظر اطلاعات بیشتر باشید. در نهایت مایلیم از جامعه‌ی طرفداران خود برای بازخوردهای ارزشمندشان تشکر کنیم.

بازی Disney Speedstorm در سال ۲۰۲۳ میلادی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کنید.

قفسه فلزی - قفسه انبار