اپل واچ اولترا، مدل جدید و جان‌سخت ساعت‌های هوشمند اپل است که برای ورزشکاران ورزش‌های پرتحرک مانند دوچرخه‌سواران، کوهنوردان و سایر ورزش‌ها طراحی شده و با هدف استفاده در طبیعت و مح

1401\06\16 23:29:44


اپل واچ اولترا با نمایشگر و باتری بزرگ‌تر رونمایی شد

اپل واچ اولترا، مدل جدید و جان‌سخت ساعت‌های هوشمند اپل است که برای ورزشکاران ورزش‌های پرتحرک مانند دوچرخه‌سواران، کوهنوردان و سایر ورزش‌ها طراحی شده و با هدف استفاده در طبیعت و محیط‌های سخت روانه‌ی بازار می‌شود

اپل واچ اولترا، مدل جدید و جان‌سخت ساعت‌های هوشمند اپل است که برای ورزشکاران ورزش‌های پرتحرک مانند دوچرخه‌سواران، کوهنوردان و سایر ورزش‌ها طراحی شده و با هدف استفاده در طبیعت و محیط‌های سخت روانه‌ی بازار می‌شود.

این مدل، از نمایشگر تخت به مراتب بزرگ‌تر و با اندازه‌ی ۲ اینچی بهره می‌برد که از وضوح تصویر ۴۱۰ در ۵۰۲ پیکسل پشتیبانی می‌کند. همچنین این نمایشگر بزرگ به سیستم اجازه می‌دهد تا اطلاعات بیشتری را در حین تمرین به کاربران نشان دهند.

بدنه‌ی ۴۹ میلی‌متری این ساعت هوشمند از جنس تیتانیوم است تا در برابر ضربات احتمالی مقاومت بیشتری از خود نشان دهد. علاوه‌ بر این، اپل با باتری پرظرفیت اپل واچ اولترا وعده‌ی شارژدهی چند روزه را به کاربران داده است.

طبق ادعای این شرکت اپل واچ اولترا ۳۶ ساعت عمر باتری دارد و این عمر برای گشت و گذار و حضور چند روزه در طبیعت می‌تواند به ۶۰ نیز ساعت برسد. روی بدنه‌ی این ساعت هوشمند یک دکمه‌ی نارنجی‌رنگی اضافه شده که «Action» نام دارد. با زدن این دکمه، ورزشکاران می‌توانند با استفاده از دقت بالای GPS ورزش خود را با دقت بالاتری اندازه‌گیری کنند.

علاوه بر این، ساعت هوشمند جان سخت اپل قابلیتی را به طور ویژه در اختیار غواصان قرار داده تا با استفاده آن به اطلاعاتی در مورد عمق آبی که در حال شنا هستند، دست یابند.

این قابلیت کاربردی، به لطف اپلیکیشن جدیدی است که با تشخیص ورود کاربر به اعماق آب، زمان و عمق و دما را به وی نشان می‌دهد.دکمه‌ی چرخان در این محصول جدید بزرگ‌تر شده و نمایشگر آن نیز با حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت، روشن‌ترین صفحه‌نمایش بین ساعت‌های هوشمند اپل به شمار می‌آید.

اپل برای این ساعت هوشمند بندهای مختلفی را در نظر گرفته است. برای مثال بند Alpine به‌طور اختصاصی برای کاوشگران ساخته شده و بند Ocean هم مخصوص کسانی است که در رشته‌های ورزشی شنا فعالیت می‌کنند. دیگر بند این محصول Trail Loop است که انعطاف بیشتری دارد و می‌تواند فشار بالاتری را تحمل کند.

باید به این نکته توجه داشته باشید که این اپل واچ جان‌سخت فقط در یک نوع Cellular عرضه می‌شود.

اپل واچ اولترا همانند اپل واچ سری ۸ از حسگر دمای بدن، ردیابی پیشرفته چرخه‌های قاعدگی زنان و قابلیت تشخیص تصادف اتومبیل پشتیبانی می‌کند. همچنین در به‌روزرسانی‌های بعدی این ساعت هوشمند، قابلیت تشخیص خودکار مسیرهای مسابقه نیز در اختیار کاربران آن قرار می‌گیرد.

اپل در این ساعت هوشمند اپلیکیشن قطب‌نما را مجدداً بازی طراحی کرده تا کاربران در صورت خارج شدن از شبکه به راحتی مسیر خود را پیدا کنند. این ساعت هوشمند جدید همچنین یک صدای خطر ۸۶ دسیبلی دارد که می‌تواند بقیه را از فاصله ۱۸۰ متری آگاه کند.

غول فناوری آمریکایی علاوه بر این، یک حالت دارک مود نیز برای رابط کاربری این نسخه ارائه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد با توجه به شرایط، تغییراتی در رابط کاربری این ساعت هوشمند ایجاد کنند.

این شرکت همچنین واچ فیس جدیدی به نام Wayfinder را برای اپل واچ اولترا طراحی کرده که در دور صفحه قطب نما دارد. قدرتمندترین ساعت هوشمند اپل از تکنولوژی موقعیت‌یاب multi-band بهره می‌برد که قابلیت دریافت فرکانس جدید L5 را نیز دارد. در نهایت باید اشاره کنیم که اپل واچ اولترا از تاریخ ۱ مهر با قیمت ۷۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

منبع: BRG

/*/ .

.


بازنشر از : digimag


برق و روشنایی لاله زار