گیم فا/ شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در هفتۀ گذشته بازی موبایلی جدیدی را عرضه کرده است که در حقیقت قرار بود اسپین‌آفی برای سری محبوب Far Cry باشد. طبق گزارش‌ منتشر شده از سوی

1401\06\16 19:33:27


بازی موبایلی جدید یوبی‌سافت را بشناسید؛ اسپین‌آف رها شده از Far Cry!

گیم فا/ شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در هفتۀ گذشته بازی موبایلی جدیدی را عرضه کرده است که در حقیقت قرار بود اسپین‌آفی برای سری محبوب Far Cry باشد. طبق گزارش‌ منتشر شده از سوی وبسایت Mobilegamer.

گیم فا/ شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در هفتۀ گذشته بازی موبایلی جدیدی را عرضه کرده است که در حقیقت قرار بود اسپین‌آفی برای سری محبوب Far Cry باشد.طبق گزارش‌ منتشر شده از سوی وبسایت Mobilegamer.biz، بازی Wild Arena Survivors که به تازگی روی فروشگاه‌ گوگل و iOS منتشر شده، در حقیقت یک پروژۀ اسپین‌آف برای سری Far Cry بوده است.

این عنوان بتل رویال که از 40 بازیکن به طور همزمان پشتیبانی می‌کند، توسط یوبیسافت پاریس (Ubisfot Paris) پروسۀ توسعۀ خود را طی کرد.      در این عنوان، پلیرها در یک جزیرۀ زیبا قرار می‌گیرند و باید در مقابل حملات حیوانات وحشی جان سالم به در ببرند.وبسایت یاد شده ادعا می‌کند که دلیل اصلی انتشار بازی فارغ از نام Far Cry، این است که ناشر می‌خواهد موفقیت چنین آثاری را با یک نام جدید آزمایش کند و ببیند که آیا می‌توانند به خودی خود موفق ظاهر شوند یا خیر. این بازی در ابتدا برای مناطقی محدود عرضه شد، اما حالا انتشاری جهانی دارد و گویا دلیل اصلی عدم موفقیت در لانچ اولیه بوده است. یوبیسافت قصد دارد بخشی از هزینه‌های ساخت را جبران کند..

.


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر