آخرین خبر/ Flower Zombie War نام یک بازی در ژانر استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی G4F منتشر شده است. اکثر گیمرها با بازی محبوب و پر طرفدار Plants vs Zombies آشنا هستند.

1401\08\23 18:51:45


بازی. Flower Zombie War؛ سر از تن زامبی‌ها جدا کنید

آخرین خبر/ Flower Zombie War نام یک بازی در ژانر استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی G4F منتشر شده است. اکثر گیمرها با بازی محبوب و پر طرفدار Plants vs Zombies آشنا هستند.

Flower Zombie War نام یک بازی در ژانر استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی G4F منتشر شده است.

اکثر گیمرها با بازی محبوب و پر طرفدار Plants vs Zombies آشنا هستند. پس از موفقیت چشمگیرش در مارکت اندروید، حالا این بازی الهام بخش بسیاری از بازی ها شده است و بسیاری از توسعه دهندگان سعی دارند با بازی های خودشان موفقیتی که Plants vs Zombies به دست آورده بود را تکرار کنند. Flower Zombie War هم بازی ای است که از Plants vs Zombies الهام گرفته و گیم پلی را ارائه می کند که از جهات بسیاری به گیم پلی Flower Zombie War شباهت دارد.

اما توسعه دهندگان این بازی تلاش کرده اند که با معرفی و اضافه کردن برخی ویژگی های جدید به بازی خودشان بازی متفاوتی را ارائه کنند و الحق و الانصاف هم توانسته اند این کار را با موفقیت انجام دهند و خلاقیت های به کار رفته در گیم پلی Flower  Zombie War باعث شده تا این بازی یک بازی کاملاً یونیک و متفاوت از آب بیرون بیاید. به طور مثال، وجود چند مود مختلف، دسترسی به لیدربورد گوگل پلی، انواع و اقسام باف‌ها و آیتم های قابل جمع آوری، و همچنین کلاس های مختلف دشمنان و گل ها، برخی ویژگی هایی هستند که فقط در Flower Zombie War دیده می شوند و عامل تمایز این بازی هستند.گیم پلی بازی Flower Zombie War بسیار ساده است و مکانیزم های فوق العاده آسانی دارد. شما صاحب یک باغچه کوچک هستید که زامبی های خبیث قصد خراب کردن آن را دارند.

برای اینکه نگذارید زامبی ها باغچه شما را نابود کنند، شما باید گل هایتان را در باغچه قرار دهید تا با دانه هایشان به زامبی ها شلیک کنند و سر شان را از تن شان جدا کنند و آنها را نابود کنند. در ابتدا فقط می توانید چند گل محدود در باغچه قرار دهید. اما وقتی که کم کم زامبی ها را نابود کردید و امتیاز به دست آوردید، می توانید گل های بیشتری را آنلاک کنید و در باغچه قرار دهید (با هر ۱۰۰ امتیاز، ۵۰ امتیاز، و … می توانید یک گل در باغچه قرار دهید که به نوع مرحله و اندازه باغچه بستگی دارد).

نکته جالب این بازی این است که هر چه بیشتر در بازی پیشروی می کنید، باغچه شما هم کم کم بزرگ تر می شود و چالش های شما بیشتر می شود و یک مبارزه هیجان انگیز تر را تجربه می کنید. نکته جالب دیگر این بازی این است که در این بازی هم زامبی ها در کلاس های متفاوتی هستند و هم گل ها و در هر مرحله یک کلاس جدید از آنها معرفی می شود. این باعث می شود مبارزه شما در تمام طول بازی یک مبارزه دلچسب و متنوع باشد.

به طور مثال، زامبی ها می توانند زامبی های معمولی، کلاه دار، پرچمدار، و … باشند و گل ها می توانند گل های تیرانداز، محافظ، تولید کننده امتیاز، و … باشند. توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 و بالاترحجم: 67 مگابایتلینک دانلود برای اندرویدبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.. .


بازنشر از : آخرین خبر


تعمیر پکیج دیواری