در زمینه‌ی اسپیکرهای بلوتوثی با توجه به بودجه‌‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید از بین چندین مدل با قابلیت‌های متنوع دست به انتخاب بزنید

1401\06\23 23:21:22


بررسی اسپیکر بلوتوثی ترانیو ۲B3؛ طراحی مدرن و کیفیت بالا

در زمینه‌ی اسپیکرهای بلوتوثی با توجه به بودجه‌‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید از بین چندین مدل با قابلیت‌های متنوع دست به انتخاب بزنید

در زمینه‌ی اسپیکرهای بلوتوثی با توجه به بودجه‌‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید از بین چندین مدل با قابلیت‌های متنوع دست به انتخاب بزنید.

در این ویدیو اسپیکر بلوتوثی ترانیو ۲B3 را بررسی می‌کنیم که در کل از قیمت مناسب و کیفیت بالا بهره می‌برد.

بعد از بیرون آوردن اسپیکر از جعبه، احتمالا زیبایی و کیفیت ساخت آن می‌تواند مورد توجه خریدار قرار بگیرد. در این اسپیکر هیچگونه نورپردازی دیده نمی‌شود و همین موضوع مورد استقبال کاربرانی قرار می‌گیرد که علاقه‌ای به این مشخصه ندارند. تاخیر اسپیکر برای بخشی از کاربران اهمیت زیادی دارد و در مورد این اسپیکر کمی تاخیر صدا احساس می‌شود.

درون بدنه یک میکروفون هم تعبیه شده که کیفیت بدی ندارد و مطمئنا در این محدوده‌ی قیمتی انتظار بیشتری هم از میکروفون نمی‌توانیم داشته باشیم.

در مورد این اسپیکر به تنها نکته منفی که می‌توانیم اشاره کنیم، همان تاخیر صدا حین استفاده از بلوتوث است. بنابراین اگر این ضعف برای شما اهمیت زیادی دارد، بهتر است از کابل AUX بهره ببرید.

  • بررسی کیبورد گرین؛ سبک، جمع‌و‌جور و مجهز به تاچ‌پد

اما از طرف دیگر، باید به طراحی مدرن این اسپیکر و کیفیت ساخت مناسب هم اشاره کنیم. خوشبختانه کیفیت صدا هم مناسب است و برای گوش دادن به انواع موسیقی با تجربه خوبی روبرو می‌شوید.

در پنل پشتی بدنه شاهد چندین پورت هستیم که دست کاربر را باز می‌گذارد. در حال حاضر با پرداخت حدود ۷۰۰ هزار تومان می‌توانید اسپیکر بلوتوثی ترانیو ۲B3 را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

. .


بازنشر از : digimag


استعلام قیمت کارتن لیمینتی