سامسونگ آماده است تا گوشی هوشمند میان‌رده‌ی جدیدی از سری A را به اکوسیستم محصولات پرشمار خود اضافه کند

1401\09\23 19:25:33


جزئیات بیشتری از مشخصات گلکسی A14 سامسونگ فاش شد

سامسونگ آماده است تا گوشی هوشمند میان‌رده‌ی جدیدی از سری A را به اکوسیستم محصولات پرشمار خود اضافه کند

سامسونگ آماده است تا گوشی هوشمند میان‌رده‌ی جدیدی از سری A را به اکوسیستم محصولات پرشمار خود اضافه کند.

طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده، گلکسی A14 4G با شماره مدل SM-A145R/DSN در وب‌سایت‌های صدور گواهینامه‌های FCC و TUV رویت شده که از این طریق بسیاری از مشخصات فنی این گوشی اقتصادی جدید سامسونگ لو رفته است. در ادامه به بررسی مشخصات فاش شده‌ی این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

  • سامسونگ برای معرفی گلکسی A14 5G آماده می‌شود

گلکسی A14 4G قرار است به‌زودی به عنوان جانشین گوشی پرفروش گلکسی A13 روانه‌ی بازار گوشی‌های هوشمند شود. برخی خبرها حاکی از آن است که سامسونگ در حال توسعه‌ی نسخه‌ی ۵G این گوشی هوشمند اقتصادی نیز است.

اطلاعات منتشر شده از وب‌سایت FCC نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند علاوه بر پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه (۴G) از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۱ و و وای فای دو بانده پشتیبانی می‌کند. آداپتور شارژ این گوشی نیز با شماره مدل EP-T1510 ارائه می‌شود و سازنده آن شرکت HAEM Co.LTD است.

براساس آنچه در وب‌سایت صدور گواهینامه TUV درج شده، گلکسی A14 4G سامسونگ دارای ابعاد ۱۶۷.۷×۷۸.۸×۱۱.۸ میلی‌متری خواهد بود. همچنین این شرکت به عنوان منبع تغذیه‌ این گوشی از یک باتری با ظرفیت ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی (که با ظرفیت اسمی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ذکر شده است) استفاده خواهد کرد که با شارژر ۱۵ واتی انرژی مجدد آن تأمین خواهد شد.

این همه‌ی اطلاعاتی بود که در وب‌سایت‌های مذکور در مورد مشخصات گلکسی A14 ذکر شده است.

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .

گلکسی A14 سامسونگ

اما به غیر از این، شایعات و گمانه‌زنی‌های متعددی در مورد این گوشی هوشمند در رسانه‌های خبری مطرح شده که بر اساس آن‌ها، گلکسی A14 به نمایشگر ۶٫۸ اینچی LCD مجهز خواهد شد که از رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰، رفرش ریت ۶۰ هرتزی و تراکم پیکسلی ۲۶۴ ppi پشتیبانی می‌کند. به احتمال بسیار زیاد پردازنده‌ی Helio G80 مدیاتک به عنوان مغز متفکر این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت که ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را همراهی خواهند کرد. در کنار این تراشه‌ی هشت هسته‌ای، پردازنده گرافیکی Mali G52 نیز قرار گرفته که کار پردازش تصاویر این گوشی هوشمند بر عهده‌ی آن است.

غول کره‌ای دنیای فناوری برای این گوشی از یک سیستم دوربین سه‌گانه در قاب پشتی استفاده خواهد کرد که سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو درون ماژول دوربین گلکسی A14 تعبیه خواهند شد.

نسخه‌ی ۵G این گوشی که به‌تازگی در وب‌سایت رسمی سامسونگ در هند رویت شده، شماره مدل SM-A146B/DS دارد. انتظار می‌رود که این نسخه با دو تراشه‌ی Dimensity 700 مدیاتک و اگزینوس ۱۳۳۰ سامسونگ به همراه ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم روانه‌ی بازار شود. سیستم‌عامل اندروید ۱۳ نیز روی هر دو نسخه نصب خواهد شد  و جدیدترین رابط کاربری One UI سامسونگ را اجرا خواهد کرد.

  • گلکسی A14 4G سامسونگ با ۴ گیگابایت رم در گیک‌بنچ رویت شد

منبع: Sammobile

خرید گوشی‌های سامسونگ از دیجی‌کالا /*/ .

.


بازنشر از : digimag


چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی