ترنجی/ پرچمدار پریمیوم سال ۲۰۲۳ سامسونگ را با نام Galaxy S23 Ultra تصور می‌کنیم، نامی که احتمالا اشتباه نباشد. این محصول باید نیمه دوم زمستان ۱۴۰۱ معرفی شود و اواسط ماه آخر

1401\07\07 18:19:34


حاشیه لبه پایین گلکسی S23 اولترا کمتر از گلکسی S22 اولترا خواهد بود

ترنجی/ پرچمدار پریمیوم سال ۲۰۲۳ سامسونگ را با نام Galaxy S23 Ultra تصور می‌کنیم، نامی که احتمالا اشتباه نباشد. این محصول باید نیمه دوم زمستان ۱۴۰۱ معرفی شود و اواسط ماه آخر همان فصل هم به بازار برسد.

ترنجی/ پرچمدار پریمیوم سال ۲۰۲۳ سامسونگ را با نام Galaxy S23 Ultra تصور می‌کنیم، نامی که احتمالا اشتباه نباشد.

این محصول باید نیمه دوم زمستان ۱۴۰۱ معرفی شود و اواسط ماه آخر همان فصل هم به بازار برسد. شایعات فعلی درباره این دستگاه به طراحی آن مربوط می شود. با انتشار رندرهای گلکسی S23 Ultra ما تصور بهتری نسبت به این محصول هنوز معرفی نشده داریم.

بر اساس همین رندرهای غیررسمی گفته می شود که حاشیه لبه پایین گلکسی اس ۲۳ اولترا کمتر از گلکسی اس ۲۲ اولترا خواهد بود. همچنین طراحی دوربین‌ها کمی بزرگتر است.حاشیه لبه پایین گلکسی اس ۲۳ اولتراهمانطور که در تصویر بالا مشخص است، اگر خیلی وسواس روی کم‌تر شدن حاشیه پایین نمایشگر دارید؛ خبر خوبی برای شما در گلکسی S23 Ultra وجود خواهد داشت. حاشیه سیاه نمایشگر در لبه پایین از ۲.۶ به ۱.۹ میلی متر کاهش پیدا کرده است که این یعنی ۰.۷ میلی متر بهبود.

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .

علاوه بر آن به نظر می رسد که قاب آلومینیومی دور دستگاه نیز ۰.۱ میل متر باریک تر خواهد شد که در مجموع حاشیه پایین نمایشگر حدود ۰.۸ میلی متر کمتر از چیزی می شود که در گلکسی اس ۲۲ اولترا دیده بودیم.در همین حال اما حاشیه کنار نمایشگر در گلکسی اس ۲۳ اولترا ۰.۱ میلی متر بیشتر از گلکسی اس ۲۲ اولترا خواهد بود. اما در بخش طراحی دوربین چه تفاوتی وجود دارد؟افزایش اندازه دوربین ها در گلکسی اس ۲۳ اولترا نسبت به گلکسی اس ۲۲ اولترادر بخش طراحی دوربین Galaxy S23 Ultra با وجود اینکه تفاوت پایه‌ای نسبت به نسل قبلی دیده نمی شود اما به نظر می رسد که قطر دایره دوربین‌ها در پرچمدار جدید سامسونگ نسبت به نسل قبلی خودش کمی افزایش خواهد داشت. این باعث تاکید بیشتر در بخش دوربین می شود.در رندرهای جدید موضوع دیگری هم قابل توجه بود.

از شباهت‌های قابل توجه که بگذریم می رسیم به بزرگترین تفاوتی بین Galaxy S23 Ultra و Galaxy S22 Ultra وجود دارد. طراحی فریم فلزی دستگاه در لبه ‌های سمت راست و چپ متفاوت با نسل‌های قبلی دیده می شود. با وجود اینکه همچنان لبه‌های قاب پشتی و نمایشگر خمیده است اما ضخامت بخش آلومینیومی بیشتر شده و این بخش شاید تخت نباشد اما به تخت بودن میل می کند.نظر شما چیست؟ فکر می کنید طراحی گلکسی S23 Ultra برای شما جذاب است؟.

.


بازنشر از : آخرین خبر


چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی