اگر به دنبال خرید هدفون رو گوشی هستید و در این زمینه بیش از ۱۰ میلیون تومان بودجه اختصاصی داده‌اید، پس طبیعتا بدون نگرانی بابت کیفیت می‌توانید از بین بهترین مدل‌ها دست به انتخاب ب

1401\06\16 20:28:40


راهنمای خرید هدفون رو گوشی با قیمت بیشتر از ۱۰ میلیون تومان

اگر به دنبال خرید هدفون رو گوشی هستید و در این زمینه بیش از ۱۰ میلیون تومان بودجه اختصاصی داده‌اید، پس طبیعتا بدون نگرانی بابت کیفیت می‌توانید از بین بهترین مدل‌ها دست به انتخاب بزنید

اگر به دنبال خرید هدفون رو گوشی هستید و در این زمینه بیش از ۱۰ میلیون تومان بودجه اختصاصی داده‌اید، پس طبیعتا بدون نگرانی بابت کیفیت می‌توانید از بین بهترین مدل‌ها دست به انتخاب بزنید.

در این ویدیو به سه مورد از هدفون‌های رو گوشی جذاب می‌پردازیم که حرف زیادی برای گفتن دارند.

اول از همه باید هدفون AirPods Max اپل را معرفی کنیم که حدود ۱۶ میلیون تومان قیمت دارد ولی از همه نظر فوق‌العاده محسوب می‌شود. این هدفون از نظر طراحی، کیفیت صدا، جنس بدنه و دیگر موارد عالی عمل کرده است. عمر باتری این هدفون ۲۰ ساعت است و بنابراین دیر به دیر به شارژ کردن آن نیاز پیدا می‌کنید.

هدفون‌های سونی نیازی به تعریف و تمجید ندارند و در این میان هدفون مدل WH-1000XM5 یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود که با قیمت حدودا ۱۳ میلیون تومانی به فروش می‌رسد.

این مدل می‌تواند تا سال‌ها بهترین کیفیت صدا را برای شما به ارمغان بیاورد.

اگر هم به دنبال هدست گیمینگ هستید، خرید هدست استیل سریز مدل Arctis Pro 2021 Edition را توصیه می‌کنیم که با داشتن قیمت حدودا ۱۶ میلیون تومانی بسیار گران‌قیمت است ولی می‌تواند تمام نیازهای شما را به خوبی برطرف کند.

. .


بازنشر از : digimag


برق و روشنایی لاله زار