زومیت/ سونی از عضو جدید سری FX Cinema با نام FX30 و برچسب قیمت پایه ۱۸۰۰ دلاری رونمایی کرد.    سونی امروز ارزان‌ترین عضو دوربین‌های سری FX Cinema خود را معرفی

1401\07\07 18:19:35


سونی دوربین جدیدی را معرفی کرد

زومیت/ سونی از عضو جدید سری FX Cinema با نام FX30 و برچسب قیمت پایه ۱۸۰۰ دلاری رونمایی کرد.    سونی امروز ارزان‌ترین عضو دوربین‌های سری FX Cinema خود را معرفی کرد.

زومیت/ سونی از عضو جدید سری FX Cinema با نام FX30 و برچسب قیمت پایه ۱۸۰۰ دلاری رونمایی کرد.   سونی امروز ارزان‌ترین عضو دوربین‌های سری FX Cinema خود را معرفی کرد.

برای ساخت FX30 سنسور فول فریم موجود در FX3 با نسخه کوچک‌تر APS-C جایگزین شده است. در ادامه ویژگی‌ها و مشخصات این محصول جدید را مورد بررسی قرار می‌دهیم.به گزارش gsmarena، دوربین FX30 سنسور جدید ۲۰٫۱ مگاپیکسلی APS-C EXMOR R CMOS در فرمت محبوب Super 35 را درون خود جای داده است. همچنین این سنسور ISO پایه دوگانه ۸۰۰ و ۲۵۰۰ و بیش از ۱۴ توقف دامنه دینامیکی (Dynamic Range) دارد.دوربین FX30 می‌تواند با استفاده از نسخه سوپرنمونه‌شده سنسور 6K ویدئوهای 4K با نرخ فریم ۲۴، ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه ضبط کند.

تبلیغات
دستگاه گازور زن - دستگاه کرنر زن
دستگاه گازور زن - دستگاه کرنر زن

رز ماشین تولید و ساخت دستگاه کارگاهی و خط تولید ، دستگاه کرنر زن ، دستگاه گازر زن ، دستگاه مکنده ، پایه دریل

همچنین می‌توان توسط آن ویدئوهای 4K با نرخ فریم ۱۲۰ فریم در ثانیه (با کراپ ۱٫۶۲x) ثبت کرد.مانند سایر اعضای خط تولید Cinema Line، دوربین FX30 نیز با فعال کردن حالت‌های Cine EI ،Cine EI Quick و Flexible ISO برای ضبط در S-Log3، به حالت‌های عکاسی Log دسترسی دارد. این دوربین همچنین دارای نمایه S-Cinetone سونی است تا رنگ‌ها در عکس‌های ثبت‌شده طبیعی به نظر برسند.جدای از تفاوت‌های موجود در حسگرهای استفاده شده، FX30 اساساً همان FX3 بوده و طراحی کلی و بدنه آن تغییر خاصی نکرده و پایه‌های جانبی و چیدمان کنترل‌های آن نیز مانند گذشته است. درضمن، نمی‌توان اسلات کارت حافظه سازگار با کارت‌های CFexpress Type A و SDXC/SDHC تعبیه شده برای این محصول را فراموش کرد.

همچنین می‌توانید با کمک پورت و کابل USB از این دور‌بین به‌جای وب‌کم استفاده کنید.در آخر نیز باید گفت سونی دوربین FX30 را با قیمت ۲۲۰۰ دلار از اواخر اکتبر وارد بازار خواهد کرد. همچنین نسخه‌ی دیگری با قیمت ۱۸۰۰ دلار وجود دارد که بدون دسته میکروفون XLR (با نام FX30B) دردسترس خریداران قرار می‌گیرد.. .


بازنشر از : آخرین خبر


تعمیر پکیج دیواری