شهر سخت افزار/ شرکت الکترونیک آرتز یا EA قصد دارد هم‌زمان با عرضه بازی FIFA 23 در پاییز امسال از سیستم ضد تقلب جدید خود برای بازی‌های PC رونمایی کند. این سیستم توسط خود

1401\06\23 19:34:33


شرکت بازی سازی معروف دست گیمرهای متقلب را رو می‌کند

شهر سخت افزار/ شرکت الکترونیک آرتز یا EA قصد دارد هم‌زمان با عرضه بازی FIFA 23 در پاییز امسال از سیستم ضد تقلب جدید خود برای بازی‌های PC رونمایی کند. این سیستم توسط خود توسعه‌دهندگان EA ساخته شده و هدف آن محافظت از بازی‌های این شرکت د

شهر سخت افزار/ شرکت الکترونیک آرتز یا EA قصد دارد هم‌زمان با عرضه بازی FIFA 23 در پاییز امسال از سیستم ضد تقلب جدید خود برای بازی‌های PC رونمایی کند.

این سیستم توسط خود توسعه‌دهندگان EA ساخته شده و هدف آن محافظت از بازی‌های این شرکت در برابر دستکاری و تقلب است.با رشد صنعت بازی‌های ویدئویی و محبوبیت رو به افزون عناوین چندنفره، تقلب به یک مشکل بزرگ تبدیل شده و الکترونیک آرتز به دنبال راه‌حلی برای آن است.در ماه‌های اخیر تعداد متقلبین Apex Legends و بتلفیلد بسیار زیاد بوده که باعث ناراحتی طرفداران و بازیکنان شده است. یکی از روش‌های مقابله با این افراد سیستم‌های آنتی چیت است که می‌تواند در کاهش تعداد متقلبین موثر باشند.EA می‌گوید محافظت در سطح کرنل برای بازی‌های رقابتی از جمله فیفا 23 بسیار حیاتی است، چون روش‌های تقلب در این بازی‌ها در فضای کرنل وجود دارد و با شیوه‌های سنتی نمی‌توان در مقابل آن‌ها ایستاد.الکترونیک آرتز می‌گوید فرآیندهای ضد تقلب این شرکت به محض بسته شدن بازی‌ها متوقف می‌شوند. در همین رابطه اعلام شده که نرم‌افزار ضد تقلب EA هیچ اطلاعاتی از سوابق گشت‌وگذارهای گیمرها در وب، اپ‌هایی که به بازی‌های EA وصل نیستند یا هر چیزی که به‌طور مستقیم به محافظت در برابر تقلب کمک نکند، گردآوری نمی‌کند.عملکرد سیستم ضد تقلب جدید الکترونیک آرتزپیش از این الکترونیک آرتز یک پتنت در ماه‌های گذشته ثبت کرده بود که به شکل خاصی متقلبین را مجازات می‌کند.

اگر سیستم متوجه تقلب یک بازیکن شود، ۲۰ درصد از دستوراتی که توسط فرد متقلب با فشار دکمه‌ها صادر می‌شود را نادیده می‌گیرد.این سیستم همچنین ارتباط اکانت اول متقلبین با سایر اکانت‌های شخص را هم بررسی می‌کند. از این رو با ساخت یک پروفایل جدید به همین راحتی نمی‌توانید این آنتی چیت را دور بزنید. از طرف دیگر این مجازات‌ها پس از مدتی از بین خواهند رفت و شانس دیگری به فرد متقلب داده خواهد شد. .

.


بازنشر از : آخرین خبر


تولید کارتن و سفارش کارتن