زومجی/ در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Cyberpunk 2077 استودیو سی‌دی پراجکت رد پس از نزدیک به دو سال از انتشار فاجعه‌بار خود به رکورد جدیدی در زمینه&z

1401\07\07 18:19:32


عبور میزان فروش بازی Cyberpunk 2077 از مرز 20 میلیون نسخه

زومجی/ در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Cyberpunk 2077 استودیو سی‌دی پراجکت رد پس از نزدیک به دو سال از انتشار فاجعه‌بار خود به رکورد جدیدی در زمینه‌ی فروش دست یافته است. با استناد به حساب رسمی بازی در توئیتر، فروش سایبر

زومجی/ در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Cyberpunk 2077 استودیو سی‌دی پراجکت رد پس از نزدیک به دو سال از انتشار فاجعه‌بار خود به رکورد جدیدی در زمینه‌ی فروش دست یافته است.

با استناد به حساب رسمی بازی در توئیتر، فروش سایبرپانک 2077 از مرز ۲۰ میلیون نسخه عبور کرده است. استودیو CD Projekt در ۱۴ آوریل ۲۰۲۲ (۲۵ فروردین ۱۴۰۱) اعلام کرده یود که این بازی اکشن نقش‌آفرینی بیش از ۱۸ میلیون نسخه فروخته است.عوامل متعددی در افزایش فروش بازی Cyberpunk 2077 دست داشتند که از میان آن‌ها می‌توان به انتشار به‌روزرسانی قابل‌توجه و عرضه‌ی نسخه‌ی نسل ۹ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 اشاره کرد. آدام کیسینسکی، مدیرعامل سی‌دی پراجکت در ماه می اظهار داشت که هر دو مورد تأثیر زیادی بر افزایش فروش بازی داشت.

سپس بسته‌ی به‌روزرسانی ۱.۶ از راه رسید که محتوای تازه و بهبودهای کلی را به‌همراه آورد.پس از آن انیمه Cyberpunk Edgerunners (سایبرپانک: اج‌رانرز) استودیو انیمیشن‌سازی Trigger از شبکه‌ی نتفلیکس تقدیم طرفدارها شد که داستانی مجزا از یک بچه‌ی خیابانی را در طول ۱۰ قسمت روایت می‌کرد. این انیمه کمک زیادی به افزایش محبوبیت سایبرپانک 2077 کرد. این بازی موفق به شکستن رکورد بازیکن‌های همزمان بازی The Witcher 3: Wild Hunt در استیم شد.

طی روزهای مختلف شاهد افزایش مجدد تعداد بازیکن‌های همزمان سایبرپانک 2077 در استیم بودیم.گفتنی است که سال آینده نخستین و البته آخرین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی پولی و بزرگ بازی Cyberpunk 2077 در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد که محتویات بیشتری را برای تجربه ارائه می‌دهد. دی‌ال‌سی Phantom Liberty در کنار بازگرداندن کیانو ریوز و جانی سیلورهند، منطقه و خط داستانی جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.استودیو CD Projekt RED مشغول کار روی یک به‌روزرسانی برای بهبود سیستم مبارزات و پلیس‌های بازی است که منحصرا برای کنسول‌های نسل فعلی منتشر می‌شود.. .


بازنشر از : آخرین خبر


فروش اینترنتی لباس بچه