امروز اپل با برگزاری رویداد «Far Out» از سری آیفون 14 رونمایی می‌کند و ما در دیجیاتو آن را به صورت زنده پوشش می‌دهیم.

1401\06\16 21:37:26


پوشش زنده دیجیاتو: مراسم معرفی آیفون 14 اپل [شروع شد]

امروز اپل با برگزاری رویداد «Far Out» از سری آیفون 14 رونمایی می‌کند و ما در دیجیاتو آن را به صورت زنده پوشش می‌دهیم.

اپل امروز میزبان رویدادی به نام «Far Out» خواهد بود؛ مراسمی که انتظار می‌رود در آن از سری آیفون 14 و اپل واچ سری 8 رونمایی کند.

ما مانند همیشه این رویداد را در دیجیاتو به صورت زنده پوشش خواهیم داد.

اپل نزدیک به دو هفته پیش از برگزاری رویداد Far Out در تاریخ 16 شهریور خبر داد. انتظار داریم در این مراسم اپل از گوشی‌های سری آیفون 14 رونمایی کند؛ خانواده‌ای که همچنان دارای 4 عضو خواهد بود اما بجای مدل مینی، باید منتظر مدل پلاس یا مکس باشیم.

اپل امسال تفاوت‌های بیشتری میان مدل‌های استاندارد و پرو قائل می‌شود و برای مدل‌های پرو طبق شایعات به سراغ حفره درون نمایشگر، تراشه جدید A16 Bionic و همچنین دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی می‌رود.

علاوه بر سری آیفون 14، احتمالا باید منتظر رونمایی از اپل واچ سری 8 به همراه نسل جدید اپل واچ SE هم باشیم. علاوه بر این محصولات، به احتمال زیاد اپل از ساعت هوشمند جدید اپل واچ پرو یا اپل واچ سری 8 پرو هم رونمایی می‌کند؛ محصولی جان‌سخت که طراحی متفاوت و قیمت بالایی خواهد داشت.

در نهایت یکی دیگر از محصولات مورد انتظار برای مراسم Far Out اپل، ایرپاد پرو 2 است.

این ایرباد بی‌سیم احتمالا با طراحی مشابه نسل کنونی اما امکانات بیشتر و کیفیت صوتی بالاتر از راه می‌رسد.

دیجیاتو مراسم امروز را به صورت زنده پوشش می‌دهد. در این مراسم مانی قاسمی، حمید مقدسی، کورش چایچی و امیرحسین یاری همراه شما خواهند بود. برای مشاهده این مراسم کافیست امروز ساعت 21:00 به همین مطلب مراجعه کنید.

اسپانسر این پوشش زنده دیجیاتو، همکاران سیستم است.

راهکاران ابری همکاران سیستم، مجموعه‌ای از راهکارهای نرم‌افزاری مورد نیاز سازمان‌ها بر بستر ابر، با ویژگی‌های به صرفه بودن، دسترسی و امنیت بالا است.

. .


بازنشر از : دیجیاتو


برق و روشنایی لاله زار