شرکت DJI ظاهرا ساخت دوربین‌های ورزشی ماژولار را کنار گذاشته و به همین خاطر جدیدترین دوربین ورزشی این شرکت یعنی Osmo Action 3 دارای بدنه‌ی مرسوم و غیر ماژولار است

1401\06\23 20:29:09


DJI از دوربین ورزشی Osmo Action 3 با قیمت ۳۳۰ دلار رونمایی کرد

شرکت DJI ظاهرا ساخت دوربین‌های ورزشی ماژولار را کنار گذاشته و به همین خاطر جدیدترین دوربین ورزشی این شرکت یعنی Osmo Action 3 دارای بدنه‌ی مرسوم و غیر ماژولار است

شرکت DJI ظاهرا ساخت دوربین‌های ورزشی ماژولار را کنار گذاشته و به همین خاطر جدیدترین دوربین ورزشی این شرکت یعنی Osmo Action 3 دارای بدنه‌ی مرسوم و غیر ماژولار است.

این مدل از دوربین Action 2 از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد که بر روی آن یک لنز مبتنی بر زاویه دید ۱۵۵ درجه‌ای تعبیه شده است. برای ذخیره‌سازی ویدیو‌ها باید از کارت حافظه microSD استفاده کنید که ویدیو‌ها را با سرعت حداکثر ۱۳۰ مگابایت در ثانیه ذخیره می‌کند.

در صورت ضبط ویدیو‌های ۴K، باید به سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه بسنده کنید و اگر رزولوشن را به ۱۰۸۰p برسانید، سرعت ویدیو به ۲۴۰ فریم در ثانیه هم می‌تواند افزایش پیدا کند. DJI برای این دوربین چند حالت اسلوموشن جدید ارائه داده که این حالت‌ها می‌توانند در این زمینه جذابیت ویدیو‌ها را دوچندان کنند.

دوربین Osmo Action 3

نمایشگر کوچک ۱.۴ اینچی که در پنل جلویی تعبیه شده، حالا از پنل لمسی بهره می‌برد و بنابراین ولاگرها با استفاده از آن قادر به تغییر تنظیمات دوربین هستند.

همچنین اندازه‌ی نمایشگر اصلی هم از ۱.۷۶ اینچ نسل قبلی به ۲.۲۵ اینچ افزایش یافته است. با هر بار شارژ دوربین، Osmo Action 3 می‌تواند به مدت ۱۶۰ دقیقه با رزولوشن ۱۰۸۰p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه فیلمبرداری کند که البته برای دستیابی به این عمر باتری، نمایشگر باید خاموش باشد.

این دوربین از بدنه‌ی جان‌سخت بهره می‌برد و در محدوده‌ی دمای بین -۲۰ تا ۴۵ درجه سانتیگراد با مشکلی روبرو نمی‌شود. خوشبختانه باتری دوربین از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و در نتیجه اگر فقط ۱۸ دقیقه باتری را به شارژر وصل کنید، شارژ باتری از ۰ به ۸۰ درصد می‌رسد.

شارژ ۲۰ درصد باقی مانده هم ۳۲ دقیقه طول می‌کشد.

دوربین Osmo Action 3

دوربین‌های ورزشی ضدآب هستند و این مدل هم از این قاعده مستثنا نیست و می‌تواند تا عمق ۱۶ متری در برابر نفوذ آب مقاومت کند. همچنین DJI یک کیس مخصوص برای آن ارائه داده که با استفاده از این کیس، می‌توانید دوربین را تا عمق بیشتری به پایین ببرید. به لطف استفاده از سنسور دمای رنگ، Osmo Action 3 زیر آب می‌تواند رنگ‌ها را با دقت بیشتری ثبت کند.

بر روی هر دو نمایشگر اصلی شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس نصب شده و به همین خاطر نمایشگرها در صورت پرتاب از ارتفاع ۱.۵ متری با مشکلی روبرو نمی‌شوند. بر روی نمایشگرها پوشش خاصی قرار گرفته و به همین خاطر حتی با دستان خیس هم می‌توانید از پنل لمسی بهره ببرید.

برای ضبط صدا، ۳ میکروفون در بدنه تعبیه شده و همچنین از میکروفون اکسترنال هم پشتیبانی می‌کند. DJI می‌گوید کاربران می‌توانند از این دوربین به عنوان وب‌کم کامپیوتر هم بهره ببرند.

مدل پایه‌ی این دوربین که از کیس محافظ به همراه مونوپاد بهره می‌برد، با قیمت ۳۳۰ دلار راهی بازار می‌شود. همچنین کاربران با پرداخت ۴۴۰ دلار در کنار خود دوربین از ۲ باتری اضافه، یک کیس باتری و مونوپاد ۱.۵ متری بهره‌مند می‌شوند.

منبع: GSMArena

/*/ . .


بازنشر از : digimag


فروش اینترنتی لباس بچه