کتری برقی می‌تواند یکی از وسایل الکترونیکی ضروری در خانه و آشپزخانه به حساب آید، اگر صرفه‌جویی در مصرف انرژی و زمان برای شما امری مهم باشد

1401\07\07 19:27:47


۱۰ کتری برقی محبوب و پرفروش در دیجی‌کالا (مهر ۱۴۰۱)

کتری برقی می‌تواند یکی از وسایل الکترونیکی ضروری در خانه و آشپزخانه به حساب آید، اگر صرفه‌جویی در مصرف انرژی و زمان برای شما امری مهم باشد

کتری برقی می‌تواند یکی از وسایل الکترونیکی ضروری در خانه و آشپزخانه به حساب آید، اگر صرفه‌جویی در مصرف انرژی و زمان برای شما امری مهم باشد.

به طور کلی استفاده از کتری برقی بسیار ساده و راحت است و به‌کارگیری این دستگاه به هیچ آموزش خاصی در رابطه با تنظیمات نیاز ندارد، بنابراین شاید وقت آن باشد که کتری قدیمی خود را با گزینه‌ای هوشمند عوض کنید. در همین راستا بهتر است نگاهی به ۱۰ کتری برقی محبوب در دیجی‌کالا بیاندازید تا با مدل‌های پرفروش این محصول آشنا شوید.

پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

۱. کتری برقی شیائومی مدل Mijia

کتری برقی شیائومی مدل Mijia

همچون دیگر محصولات شیائومی، کتری برقی شیائومی مدل Mijia هم از جمله لوازم خوش‌ساخت و معتبر این برند است که رضایت بالایی را بین خریداران رقم زده است.

جالب است بدانید که این مدل کتری برقی جزو کالاهای هوشمند به حساب می‌آید و قابلیت اتصال بلوتوث با پشتیبانی از اپلیکیشن «Mi Home» را دارد.

مخزن استیل ضدزنگ و ضدلک یکپارچه، کلیدهای کنترلی لمسی، وجود دو حالت جوش آوردن و حفظ دمای آب، ظرفیت ۲ لیتری، قابلیت کار به صورت بی‌سیم، نمایشگر میزان آب، کم‌صدا، کم‌مصرف، مجهز به سیستم قطع خودکار، توان مصرفی ۱۵۰۱ تا ۱۸۰۰ وات و قابلیت تنظیم دما همه و همه از جمله مشخصه‌های جذاب این کتری برقی شیائومی است که شما می‌توانید این محصول را به قیمت ۱,۹۲۷,۸۷۰ تومان از سایت دیجی‌کالا خریداری کنید.

کتری برقی مکسی مدل SKL-1

۲. کتری برقی مکسی مدل SKL-1

کتری برقی مکسی مدل SKL-1 محصولی با توان مصرفی ۱۸۰۰ وات و با قابلیت جوشاندن آب تنها در پنج دقیقه است که گنجایشی ۱.۸ لیتری دارد. طول کابل این کتری برقی حدود ۷۰ سانتی‌متر است و صفحه‌ای پلاستیکی و شفاف بر روی بدنه دارد که به منظور نشان دادن حجم آب درون کتری، کاربردی است.

از جمله مشخصه‌های این کالا می‌توان به مواردی همچون بدنه‌ی استیل و ضدزنگ، چرخش ۳۶۰ درجه، صافی دهانه‌ی کتری و وزن ۱ کیلوگرمی اشاره کرد.

در کنار این قابلیت‌ها کتری برقی مکسی مدل SKL-1 محصول کاملا به‌صرفه و بادوام است و تنها ۴۳۶,۶۱۰ هزار تومان قیمت دارد!

۳. کتری برقی سون استار مدل ۷SEKS1958

کتری برقی سون استار مدل 7SEKS1958

کتری برقی سون استار مدل ۷SEKS1958 محصولی با بدنه‌ی ضدزنگ و مجهز به محفظه‌ی جمع سیم است که چرخش ۳۶۰ درجه هم دارد. این کالای برقی با ظرفیت ۲ لیتر همراه شده است و در کنار آن مجهز به صافی دهانه‌ی کتری، سیستم قطع خودکار و توان مصرفی ۱۵۰۰ وات است.

این کتری باکیفیت با قیمت ۴۷۶,۹۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است و می‌تواند نیاز اغلب افراد چای و قهوه‌دوست را برطرف کند.

۴. کتری برقی وگاتی مدل VE-143

کتری برقی وگاتی مدل VE-143

کتری برقی وگاتی مدل VE-143، یک کالای فوق‌العاده و محصول جدید شرکت وگاتی است که گنجایش آن به ۱.۷ لیتر می‌رسد. وجود نشانگر میزان سطح آب، سیستم هوشمند قطع، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه روی پایه و سیستم گرمایی یکپارچه از مهم‌ترین مشخصه‌های این محصول است.

درواقع وجود سیستم گرمایی یکپارچه اصلی‌ترین دلیل محبوبیت این کتری برقی است، چراکه با وجود چنین قابلیتی رسوبات آب به صورت تکه تکه در داخل آن جمع نمی‌شود. همچنین زیبایی ظاهری این کتری با توجه به قیمت ۶۳۰ هزار تومانی آن برای اغلب کاربران جالب‌توجه است.

۵. کتری برقی آریته مدل Moderna 2854

کتری برقی آریته مدل Moderna 2854

اگر طراحی لوازم‌خانگی به سبک رترو برای شما جذاب است، بهتر است نگاهی به کتری برقی آریته مدل Moderna 2854 بیاندازید.

تبلیغات
برق و روشنایی ساختمان
برق و روشنایی ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

این کتری برقی زیبا علاوه بر طراحی شیک و خاصی که دارد، مشخصه‌های فنی مهمی همچون ظرفیت ۱.۷ لیتری، قابلیت تنظیم دما، گرم‌ نگهدار، توان مصرفی ۲۰۰۰ وات و سیستم قطع خودکار دارد.

وجود صافی در دهانه‌ی کتری و بدنه‌ی استیل ضد زنگ از دیگر ویژگی‌های کتری برقی آریته مدل Moderna 2854 است که شما می‌توانید همین حالا آن را به قیمت ۲ میلیون و پانصد هزار تومان خریداری کنید.

۶. کتری برقی وگاترونیکس مدل VE-67

کتری برقی وگاترونیکس مدل VE-67

کتری برقی وگاترونیکس مدل VE-67 کالایی با بدنه‌ی پلاستیکی مقاوم به دما است که تا ۱.۷ لیتر وزن دارد. این مدل کتری برقی مجهز به عنصر گرمایی یکپارچه است و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ی آن کار با آن را برای کسانی که چپ دست یا راست دست هستند، بسیار راحت می‌کند.

این نوع کتری از نوع فیلتردار است و در کنار آن مشخصه‌هایی همچون کوچکی و سبکی، سیستم قطع خودکار، حداکثر توان مصرفی ۲۰۰۰ لیتر، نمایشگر میزان آب و طول سیم ۷۰ سانتی‌متری است. شما می‌توانید کتری برقی وگاترونیکس مدل VE-67 را به قیمت ۶۴۰,۰۰۰ هزار تومان از سایت دیجی‌کالا تهیه کنید.

۷. کتری برقی شیائومی مدل MJHWSH02YM

کتری برقی شیائومی مدل MJHWSH02YM

کتری برقی شیائومی مدل MJHWSH02YM یکی دیگر از محصولات برند خوش‌نام شیائومی است که با قیمتی ۱,۳۴۹,۰۰۰ تومان عرضه شده است.

این کالا دارای محفظه‌ی نگهداری سیم برق است بنابراین محیط شما را از بهم‌ریختگی دور می‌کند. در کنار این مورد مشخصات دیگری همچون چرخش ۳۶۰ درجه، حداکثر توان مصرفی ۱۸۰۰ وات، گرم نگه‌دار قابل تنظیم، صافی دهانه‌ی کتری و سیستم قطع خودکار در این کتری برقی شایان توجه است. لازم به تاکید است که جالب‌توجه‌ترین امکان این مدل کتری وجود قابلیت تنظیم مقدار و زمان گرما در حالت گرم نگه‌داشتن است که ارزش خرید بالایی را برای این محصول رقم زده است.

۸.

کتری برقی متئو مدل MK 18

کتری برقی متئو مدل MK 18

کتری برقی متئو مدل MK 18 محصولی میان‌رده با مشخصاتی همچون بدنه‌ی دوجداره پلاستیکی و مقاوم به حرارت، محل نگهداری سیم برق، چرخش ۳۶۰ درجه، سیستم قطع خودکار در زمان جوش، فیلتر رسوب‌گیر و با لایه‌ی داخلی استیل ضدزنگ است. به طور کلی گنجایش این کالا برقی ۱.۷ لیتر است و توان مصرفی آن ۱۸۰۰ وات است. در حالت کلی این نوع کتری برقی می‌تواند به خوبی نیازهای شما را پوشش دهد و با قیمت ۱,۲۰۰,۰۰۰ هزار تومان به شما عزیزان ارائه شده است.

۹.

کتری برقی کد ۱۰۲۱۱۲۱

کتری برقی کد 1021121

اگر به دنبال کتری برقی‌ای هستید که حالت مسافرتی داشته باشد و با کمترین قیمت ممکن بتواند نیاز شما برای سریع به جوش آوردن آب را برطرف کند، توصیه‌ی ما خرید کتری برقی کد ۱۰۲۱۱۲۱ است. این نوع کتری با بدنه‌ای از جنس پی‌وی‌سی و ظرفیت ۰.۶ لیتر بسیار کم‌حجم و سبک است و با وجود آن همیشه در مسافرت چای به راه خواهد بود. البته باید توجه داشته باشید که این کالا با المنت حرارتی به شکل مستقیم آب را گرم می‌کند، بنابراین از نظر ایمنی نمی‌توان همچون مدل‌های بالا رده‌ به آن اطمینان کرد.

قیمت کتری برقی کد ۱۰۲۱۱۲۱ تنها ۳۸ هزار و پانصد تومان است.

۱۰. کتری برقی ایوولی مدل EVKA-KE17MB

کتری برقی ایوولی مدل EVKA-KE17MB

کتری برقی ایوولی مدل EVKA-KE17MB محصولی کاربردی، باکیفیت و خوش‌قیمت است که با بدنه‌ای از جنس شیشه‌ی مقاوم به حرارت (پیرکس و پلی‌اتیلن) توجه‌ی بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. ازجمله ویژگی های این کالای برقی می‌توان به مواردی همچون توان قدرتمند ۲۲۰۰ وات، ظرفیت ۱.۷ لیتری آب، فیلتر خروجی آب، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، وجود ترموستات ایمنی و محل نگهداری سیم برق اشاره کرد.

قیمت کتری برقی ایوولی مدل EVKA-KE17MB تنها ۹۰۰ هزار تومان است و می‌تواند اغلب نیازهای شما را به خوبی برآورده کند!

  • مقایسه‌ی دو مدل کتری برقی از برند شیائومی؛ طراحی ساده و شیک
/*/ . .


بازنشر از : digimag


چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی