علی اصغر عنابستانی مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم سبزوار در مجلس خطاب به رئیس جمهور چین، گفت: حاکمیت

1401\09\23 20:02:04


حاکمیت مسلم ایران بر جزایر سه‌گانه قابل مذاکره نیست

نماینده مردم سبزوار در مجلس خطاب به رئیس جمهور چین، گفت: حاکمیت مسلم و قطعی ایران بر جزایر سه‌گانه خلیج همیشه فارس قابل مذاکره نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر عنابستانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۳ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور چین، گفت: آیا شما به دلیل تهدیدات آمریکا حاضر به مذاکره در خصوص حاکمیت چین بر تایوان هستید؟ وی بیان کرد: بدانید حاکمیت مسلم و قطعی ایران بر جزایر سه‌گانه خلیج همیشه فارس قابل مذاکره نیست و بر این مسئله واقف باشید که شیر گاو شیرده سعودی مسموم است و مراقب باشید سمی نشوید.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه دفاع از حجاب ظاهراً در نگاه صدا و سیما جرم شده است، چرا که در برنامه پاورقی دفاع از حجاب را به بهانه یک اتفاق مملو از دروغ و شبهه تقطیع کردند. چرا اجازه می‌دهید برخی از مدیران و مجریان تریبون ملی جمهوری اسلامی ایران را وسیله عقده‌گشایی شخصی خود کنند؟ وی متذکر شد: یک نماینده که اظهاراتی را به مجلس نسبت می‌دهد، حسب اتفاق ظاهراً تکذیب نیز می‌کند اما متأسفانه صدا و سیما این اظهارات کذب را وسیله تهاجم به نمایندگان کرده است. سوال ما این است که از تخریب مجلس انقلابی چه چیزی نصیبتان می‌شود؟ ‌.

.


بازنشر از : مهر

علی اصغر عنابستانی

مجلس یازدهم

مجلس شورای اسلامی


نمایندگی بوتان تهران