ایران پارلمان اروپا سپاه محمدباقر قالیباف سران قوا تاکید کردند

1401\11\01 23:06:09


سپاه منشاء خدمات شایسته با کارنامه درخشان در دفاع از ایران است

سران قوا تاکید کردند: سپاه بخشی از قدرت نظامی جمهوری اسلامی است که در طول بیش از ۴۰ سال گذشته منشاء خدمات شایسته با کارنامه درخشان در دفاع از سرزمین پرافتخار ایران بوده است.

در نشست عصر شنبه سران قوا به میزبانی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی که با حضور حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه و محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور، مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست سران قوای سه‌گانه با محکوم کردن تصمیم پارلمان اروپا در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آن را بخشی دیگر از اقدامات جنگ ترکیبی علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی دانستند. سران قوا با اشاره به شکست و ناکامی دشمنان، در جنگ رسانه‌ای، روانی و اقتصادی با هوشیاری و حضور آگاهانه مردم در صحنه حمایت از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی تاکید کردند: سپاه پاسداران، بخشی از قدرت نظامی و نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران است که در طول بیش از ۴۰ سال گذشته منشا خدمات شایسته با کارنامه درخشان در دفاع از سرزمین پرافتخار ایران بوده است. در این نشست پیشبرد اهداف توسعه‌ای کشور با هماهنگی و همکاری منسجم قوای سه‌گانه و همه ارکان نظام نیز مورد تاکید قرار گرفت..

.


بازنشر از : مهر

ایران

پارلمان اروپا

سپاه

محمدباقر قالیباف


قفسه فلزی - قفسه انبار