موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران سی‌امین هفته کتاب رونمایی کتاب رونمایی از سه کتاب و

1401\08\23 19:42:29


برگزاری رونمایی از سه‌کتاب و متن‌خوانی یاسین حجاری

رونمایی از سه کتاب و متن‌خوانی یاسین حجازی ازجمله برنامه‌های خانه‌ کتاب وادبیات‌ ایران همزمان با چهارمین روز از سی‌اُمین دوره هفته ‌کتاب جمهوری اسلامی ایران است.

همزمان با چهارمین روز از سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران کتاب «گوی‌بیان» سه‌شنبه ۲۴ آبان از ساعت ۹ صبح با حضور محمدقاسم فروغی، مهدی کاموس و علی شجاعی‌صائین رونمایی می‌شود.

همچنین کتاب «اقیانوس‌آرام؛ روایت‌هایی از سبک‌زندگی علامه‌سیدمحمدحسین طباطبایی» در ساعت ۱۰:۳۰ با حضور اسماعیل منصوری‌لاریجانی و محمدعلی عباسی‌اقدم رونمایی و به‌صورت زنده از تلویزیون اینترنتی کتاب پخش می‌شود. آئین رونمایی از کتاب «فرهنگ توصیفی فلسفه علم» از دیگر برنامه‌های این روز است که ساعت ۱۳ با حضور موسی اکرمی و هومن پناهنده در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود. یاسین حجازی نیز همزمان با چهارمین روز از سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ساعت ۱۴:۳۰ به متن خوانی می‌پردازد.

حضور در این نشست‌ها برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند به سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران مراجعه کنند همچنین تمامی برنامه‌های این روز به صورت زنده از شبکه مجازی خانه کتاب و ادبیات ایران پخش می‌شود و قابل دسترسی است.. .


بازنشر از : مهر

موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران

سی‌امین هفته کتاب

رونمایی کتاب


تولید کارتن و سفارش کارتن