آخرین خبر/ ژانر وحشت هرچقدر در سینما خوب ظاهر شده، در دنیای سریال‌ها چندان فعال نبوده. مینی سریال 10 قسمتی «چپلویت» اما تجربه موفقی است در این زمینه.

1401\07\07 21:10:08


5 دلیل برای تماشای سریال ترسناک «چپلویت»

آخرین خبر/ ژانر وحشت هرچقدر در سینما خوب ظاهر شده، در دنیای سریال‌ها چندان فعال نبوده. مینی سریال 10 قسمتی «چپلویت» اما تجربه موفقی است در این زمینه.

ژانر وحشت هرچقدر در سینما خوب ظاهر شده، در دنیای سریال‌ها چندان فعال نبوده.

مینی سریال 10 قسمتی «چپلویت» اما تجربه موفقی است در این زمینه. سریالی که براساس یک داستان معروف از «استیون کینگ» نویسنده آثار شاخصی چون «مسیر سبز»، «درخشش» و «رستگاری در شاوشنگ» ساخته شده و درامی معمایی و جذاب دارد. در ادامه 5 دلیل بیان می‌کنیم برای تماشای این سریال.

اما ابتدا خلاصه‌ای از داستانش.عمارتی نفرین شده داستان درباره چارلز بون یک شکارچی نهنگ است که دو قرن قبل، با خانواده‌اش روی کشتی زندگی می‌کند و باخبر می‌شود عمارتی بزرگ از پسرعمویش را به ارث برده. او به همراه خانواده‌اش به عمارت نقل مکان می‌کند. عمارتی بزرگ، ترسناک و وهم انگیز.

مردم شهر همه از ساکنان قبلی عمارت متنفر هستند. یک بیماری مرموز مردم را درگیر کرده است. به‌نظر می‌رسد یک عامل مرموز و عجیب خانواده را تهدید می‌کند و اتفاقاتی ترسناک رخ می‌دهد که گام‌به‌گام شخصیت‌ها را به کشف حقیقت نزدیک می‌کند...

اما چرا سریال را ببینیم؟ (برای تماشا کلیک کنید) 1- با درامی جالب و معمایی که می‌تواند مخاطب را با داستان بترساند طرفیم. در این سریال خبری از جلوه‌های ویژه عجیب، گریم کریه، افکت‌های صوتی برای ترساندن نیست و همه چیز روی دوش داستان و فضاسازی سنگین و قدیمی داستان است.2- سریال عجله‌ای برای ترساندن ندارد. شاید عده‌ای از مخاطبان ریتم سریال را نپسندند.

اما خبری از اتفاقات پی‌درپی، تدوین تند، ماجراهای مشمئز کننده و... هم نیست. 3- خالق اصلی داستان که فیلمنامه روی اثر او پیاده‌سازی شده، استاد بلامنازع وحشت یعنی استیون کینگ است، شاید همین اصالت داستان باعث شده با ترسی کنترل شده و التهابی عمیق طرف باشیم.  4- سریال 10 قسمتی است و تمام شده.

پس لازم نیست منتظر فصل بعدی‌اش باشید یا وقت زیادی برای تماشای چند فصل بگذارید.5- سریال دوبله اختصاصی دارد و تماشایش برای کاربران اینترنت همراه در تمام ساعات شبانه روز رایگان است. (حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود). ضمن این‌که اگر بخواهید سریال را با اینترنت خانگی ببینید می‌توانید با تخفیف ویژه اشتراک بخرید و غیر از تماشای این سریال به یک بانک عظیم از انواع فیلم و سریال‌های روز دنیا با دوبله‌های اختصاصی دسترسی داشته باشید.>>> برای تماشای سریال کلیک کنید برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید.

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:برای طرفداران پایان غافلگیرانه: «شب به‌خیر مامان» 1401/07/02 - 19:00دختری محکوم به مرگ، اکشنی خالص و خشن 1401/07/05 - 21:00دلبستگی به یک جِن چندهزارساله! 1401/07/03 - 19:45 ..... .


بازنشر از : آخرین خبر


فروش اینترنتی لباس بچه