کمیته ملی المپیک وزارت ورزش و جوانان بازی‌‎‎های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ نخستین دور از نشست های تخصصی فدراسیون های نامز

1401\09\23 23:34:14


آغاز نشست‌های تخصصی با فدراسیون های نامزد اعزام به هانگژو

نخستین دور از نشست های تخصصی فدراسیون های نامزد اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو با حضور سرپرست کاروان اعزامی و مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. 

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی هانگژو و طبق ادوار گذشته کمیته ملی المپیک با حضور سرپرست کاروان، مدیران و مسئولین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نشست‌های تخصصی با مسئولین و کادر فنی فدراسیون‌های کاندید اعزام به بازی‌ها برگزار می‌کند که در نشست‌های فوق مسئولین و مربیان در خصوص برنامه‌های خود در راستای آماده سازی تیم ملی، دغدغه‌ها، و کمبودهای خود را عنوان و مسئولان وزارت ورزش و کمیته نیز انتظارات و خواسته‌های خود را از رشته‌های اعزامی مطرح می‌نمایند تا در نهایت ضمن برطرف شدن دغدغه‌های طرفین شاهد اعزام کاروانی کیفی به بازی‌ها باشیم.

به همین منظور نخستین دور از نشست‌های تخصصی فوق صبح امروز با حضور دکترسید مناف هاشمی سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو و دبیرکل کمیته، سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش، دکتر نصرالله سجادی مشاور رئیس، دکتر مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته، دکترعلیرضا پاکدل سرپرست آکادمی، دکترعلی رغبتی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش بطور مجزا با مسئولان سه فدراسیون ووشو، کبدی و تکواندو برگزار شد. هاشمی در نشست با فدراسیون کبدی گفت: با توجه بر اینکه دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان و آقای خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک تاکید ویژه ای بر حمایت همه جانبه از فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی دارند در فاصله ۹ ماه مانده تا آغاز بازی‌ها این نشست‌ها را شروع کردیم تا از نزدیک برنامه‌ها و دغدغه‌های شما عزیزان را بشنویم و بتوانیم در راستای رفع آنها برای کسب بهترین نتیجه گام برداریم. وی ادامه داد: امیدوارم مسئولین محترم فدراسیون هم نشست‌های تخصصی و کارشناسی خود را با کادر فنی تیم‌های ملی برگزار کرده تا بتوانیم هماهنگ با هم برای کسب بهترین نتیجه پیش برویم چرا که کمیته ملی المپیک، آکادمی و مرکز نظارت بر تیم‌های ملی در کنار وزارت ورزش بطور همه جانبه در خدمت فدراسیون‌ها بوده تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سپس عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی ضمن ارائه برنامه‌های فدراسیون برای حضور در بازی‌های آسیایی و آماده سازی تیم‌های ملی و حضور در چند تورنمنت بین المللی خواستار حمایت مالی بیشتری از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک شد. همچنین در نشست با مسئولین و کادر فنی تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون برنامه‌های آماده سازی تیم‌های ملی آقایان و بانوان در دو رشته کیوروگی و پومسه را ارائه و اعلام داشت بودجه فدراسیون برای برنامه‌های پیش رو کافی نبوده و انتظار داریم وزارت ورزش و کمیته نگاه ویژه ای به افزایش بودجه این فدراسیون داشته باشند. در آخرین نشست تخصصی نیز امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو برنامه‌های خود را برای اعزام قدرتمند تیم ملی ووشو به هانگژو ارائه کرد.

در این نشست‌ها کادرفنی تیم‌های ملی هر رشته، گزارشی در خصوص چگونگی نحوه انتخاب ملی پوشان، برگزاری اردوها، مسابقات انتخابی، مسابقات تدارکاتی و رویدادهایی که تا قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو در پیش داشته و بنوعی ترکیب نهایی تیمشان را برای هانگژومسجل می‌کند ارائه دادند. در این نشست محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، سید فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته، امیر حاجی قاسم مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی و ایمان مسعودی کارشناس مرکز نظارت حضور داشتند.. .


بازنشر از : مهر

کمیته ملی المپیک

وزارت ورزش و جوانان

بازی‌‎‎های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲


تولید کارتن و سفارش کارتن