خبر ورزشی/ یحیی گل محمدی تا حالا 9 بار در قامت سرمربی پرسپولیس مقابل استقلال قرار گرفته که 8 بازی در وقت های قانونی مساوی شده است. یحیی گل محمدی سه شنبه آینده بار دیگر مقابل استقل

1401\09\23 21:34:31


آمار عجیب گل محمدی مقابل استقلال

خبر ورزشی/ یحیی گل محمدی تا حالا 9 بار در قامت سرمربی پرسپولیس مقابل استقلال قرار گرفته که 8 بازی در وقت های قانونی مساوی شده است. یحیی گل محمدی سه شنبه آینده بار دیگر مقابل استقلال قرار می گیرد و این بار باید با ساپینتو مچ بیندازد.

یحیی گل محمدی تا حالا 9 بار در قامت سرمربی پرسپولیس مقابل استقلال قرار گرفته که 8 بازی در وقت های قانونی مساوی شده است.یحیی گل محمدی سه شنبه آینده بار دیگر مقابل استقلال قرار می گیرد و این بار باید با ساپینتو مچ بیندازد.جالب این که او تا حالا 9 بار به عنوان سرمربی پرسپولیس با استقلال بازی کرده که حاصل آن 8 مساوی در وقت های قانونی بوده که دو دیدار از این 9 بازی به پنالتی کشیده که هر دو را استقلال برده است.

یحیی فقط یکبار استقلال را در وقت های قانونی با گل آل کثیر شکست داده و تقریبا اکثر اوقات با رقیب دیرینه مساوی کرده است.این بار هم خیلی ها دربی تهران را مساوی پیش بینی می کنند اما طبعا دو مربی بدشان نمی آید این بازی بزرگ و خاص را ببرند و با خیال آسوده لیگ را ادامه بدهند. به گل محمدی این انتقاد وارد بوده که در دربی ها زیادی احتیاط کرده اما به فرض همین مساله پارسال در مورد فرهاد مجیدی هم صدق می کرد.در آن سود ساپینتو برای اولین بار حضور در دربی تهران را تجربه می کند . او سالها قبل در پرتغال و اسپورتینگ دربی لیسبون را از بنفیکا برده بود. .

.


بازنشر از : آخرین خبر


استعلام قیمت کارتن لیمینتی