ورزش 3/ کریم بنزما شب گذشته برابر سلتیک مصدوم شد و هنوز مدت زمان دوری او از میادین مشخص نیست. رئال یازده روز دیگر باید به مصاف اتلتیکو برود و شاید کریم این بازی حساس را از دست بد

1401\06\16 19:32:09


ابهام بزرگ در رئال؛ بنزما به دربی مادرید می‌رسد؟

ورزش 3/ کریم بنزما شب گذشته برابر سلتیک مصدوم شد و هنوز مدت زمان دوری او از میادین مشخص نیست. رئال یازده روز دیگر باید به مصاف اتلتیکو برود و شاید کریم این بازی حساس را از دست بدهد.

کریم بنزما شب گذشته برابر سلتیک مصدوم شد و هنوز مدت زمان دوری او از میادین مشخص نیست.

رئال یازده روز دیگر باید به مصاف اتلتیکو برود و شاید کریم این بازی حساس را از دست بدهد.شب گذشته رئال مادرید توانست در زمین سلتیک 0-3 پیروز شود و گام اول در دور گروهی لیگ قهرمانان را محکم بردارد. رئال در جریان این بازی، کریم بنزما و ادر میلیتائو را به دلیل مصدومیت از دست داد. بنزما در دقیقه 29 بازی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی راست، تعویض شد و جای خود را به ادن هازارد داد.

ادر میلیتائو نیز به خاطر مشکل زانو نتوانست در نیمه دوم به میدان برود.هرچند کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، در پایان بازی گفت که مصدومیت این دو بازیکن جدی نیست اما به نظر شرایط کریم بنزما چندان مناسب نیست و ممکن است او چند هفته به دور از میادین باشد. بنزما هنگام خروج از ورزشگاه و در پاسخ به سوال خبرنگار مارکا با ناراحتی گفت که فعلا چیزی مشخص نیست.قرار بود امروز شدت مصدومیت بنزما و مدت زمان دوری او از میادین اعلام شود ولی طبق ادعای مارکا، احتمالا تیم پزشکی رئال تا فردا برای اعلام نظر نهایی صبر خواهد کرد. حتی این احتمال وجود دارد که با درخواست بنزما، جزئیات مصدومیت او اعلام نشود.

کارلو آنچلوتی امروز به بازیکنان رئال استراحت داده و فردا اولین جلسه تمرینی برای بازی با مایورکا برگزار خواهد شد. بنزما به احتمال فراوان این بازی را از دست خواهد داد. یازده روز دیگر دربی مادرید در پیش است و هدف اصلی این است که کریم برابر اتلتیکو به میدان برود اما احتمال غیبت او در این بازی بزرگ نیز وجود دارد.ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید خبرهای بیشتر درباره ی بنزمارئال ۱ نفر در مورد این مطلب نظر داده اند شما چه فکر می کنید ؟ برای ارسال نظر لطفا از طریق اپلیکیشن آخرین خبر اقدام فرمایید تبلیغات خبرهای پیشنهادی.

.


بازنشر از : آخرین خبر


تعمیر پکیج دیواری