ورزش 3/ مربی تیم‌ فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است که تیم آن‌ها با بی‌دقتی و بدشانسی موقعیت از دست می‌دهند. هاشم بیگ‌زاده، مربی تیم فوتبال گل‌گهر

1401\11\01 21:10:18


از قلعه‌نویی کار یاد می‌گیرم

ورزش 3/ مربی تیم‌ فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است که تیم آن‌ها با بی‌دقتی و بدشانسی موقعیت از دست می‌دهند. هاشم بیگ‌زاده، مربی تیم فوتبال گل‌گهر بعد از تساوی برابر تراکتور گفت: خیلی خوشحالم به تبریز بازگشتیم.

مربی تیم‌ فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است که تیم آن‌ها با بی‌دقتی و بدشانسی موقعیت از دست می‌دهند.هاشم بیگ‌زاده، مربی تیم فوتبال گل‌گهر بعد از تساوی برابر تراکتور گفت: خیلی خوشحالم به تبریز بازگشتیم.

هواداران خونگرمی دارند. تبریک می‌گویم به خاطر تیم خیلی خوبی که دارند. در بازی نیز اتفاقات بسیار زیادی رخ داد.

ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم. گل‌گهر سخت گل می‌زند و راحت گل می‌خورد و امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. از لحاظ میانگین گلزنی از حریفانی که داریم خیلی بهتر هستیم.

اما یک مقدار بی‌دقتی یا شاید کم‌شانسی نمی‌توانیم از موقعیت‌هایی که داریم استفاده کنیم.وی در ادامه گفت: در این مسابقات باید از تک‌موقعیت‌ها نهایت استفاده را کنیم. امیدوارم این اتفاقات دیگر برای ما رخ ندهد و در بازی‌های بعد بهترین استفاده را کنیم.بیگ‌زاده در خصوص اینکه آیا علاقه دارد در آینده سرمربی شود یا خیر، گفت: سومین سال سرمربی‌گری من است. دو سال با آقای کاظمی بودم و امسال هم کنار آقای قلعه‌نویی هستم.

افتخاری است برای ما و فعلا یاد می‌گیریم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.. .


بازنشر از : آخرین خبر


قفسه فلزی - قفسه انبار