طرفداری/ ممکن است مدافع راست استقلال سورپرایز ساپینتو در دربی 99 باشد. یکی از تاکتیک هایی که استقلال در 3 بازی دوستانه آن را تمرین کرده، در شرایطی اجرا شده که صالح حردانی در ترکیب

1401\09\23 21:34:10


اسلحه مخفی استقلال علیه پرسپولیس

طرفداری/ ممکن است مدافع راست استقلال سورپرایز ساپینتو در دربی 99 باشد. یکی از تاکتیک هایی که استقلال در 3 بازی دوستانه آن را تمرین کرده، در شرایطی اجرا شده که صالح حردانی در ترکیب آبی هاحضور داشته است.

طرفداری/ ممکن است مدافع راست استقلال سورپرایز ساپینتو در دربی 99 باشد.یکی از تاکتیک هایی که استقلال در 3 بازی دوستانه آن را تمرین کرده، در شرایطی اجرا شده که صالح حردانی در ترکیب آبی هاحضور داشته است.ریکاردو ساپینتو در 3 بازی دوستانه استقلال برابر ملوان، نفت مسجدسلیمان و هوادار تاکتیک های مختلفی را تمرین کرده است تا بتواند بهترین سیستم را برای بازی با پرسپولیس در هفته دوزادهم لیگ برتر انتخاب کند.در یکی از این تاکتیک ها صالح حردانی هم در ترکیب اصلی استقلال حضور داشته است و این احتمال وجود دارد این بازیکن بعد از مدت ها نیمکت نشینی در این بازی برای آبی ها بازی کند.در این روزها اعضای کادرفنی استقلال تلاش کرده اند انگیزه صالح حردانی را بالا ببرند تا اگر لازم شد او برای آبی ها بازی کند هرچند که ساپینتو هنوز تصمیم نهایی در مورد ترکیب اصلی تیمش نگرفته است..

.


بازنشر از : آخرین خبر


برق و روشنایی لاله زار