تسنیم/ سرمربی تیم فوتبال پیکان مدعی است بازیکنان تیم هوادار قبل از زدن گل مساوی به این تیم مرتکب خطا شده‌اند. سیدمجتبی حسینی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های پیکان و هو

1401\07\29 17:46:06


اعتراض شدید حسینی؛ بدون سند حرف نمی‌زنم!

تسنیم/ سرمربی تیم فوتبال پیکان مدعی است بازیکنان تیم هوادار قبل از زدن گل مساوی به این تیم مرتکب خطا شده‌اند. سیدمجتبی حسینی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های پیکان و هوادار که به تساوی یک - یک انجامید، اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت.

سرمربی تیم فوتبال پیکان مدعی است بازیکنان تیم هوادار قبل از زدن گل مساوی به این تیم مرتکب خطا شده‌اند.سیدمجتبی حسینی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های پیکان و هوادار که به تساوی یک - یک انجامید، اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت.

هر دو تیم در نیمه اول پرفشار عمل کردند، به ویژه تیم حریف. البته بچه‌های ما هم کم نیاوردند. ما می‌دانستیم در نیمه دوم با توجه به نوع بازی حریف، این تیم کم می‌آورد.

در نیمه اول به گل زیبایی رسیدیم. در صحنه خطای منجر به گل، متأسفانه خطا یکی دو متر داخل محوطه جریمه بود، اما بیرون اعلام شد. قبل از گل مساوی هم خطایی محرز انجام دادند که عجیب و غریب بود.سرمربی تیم فوتبال پیکان در ادامه افزود: اینکه صحبت نکنیم، نمی‌شود و باید حتماً این صحنه‌ها بررسی شود.

خودمان هم سورپرایز شده بودیم که چرا این اتفاقات می‌افتد. در نیمه دوم توپ کاملاً در اختیار ما بود، اما فرصت آنچنانی نصیب‌مان نشد. به نظرم کلید کار، گل مساوی بود که به دلیل خطای بازیکن حریف روی بازیکن‌مان دریافت کردیم.وی در پاسخ به این سؤال که بهتر نیست کمیته داوران در انتخاب کادر داوری محتاط‌تر عمل کند، گفت: آدم باید برای یکسری کارها خوش‌سلیقگی به خرج بدهد.

این بدسلیقگی است که یک داوری را که طی هفته گذشته اینقدر زیر فشار بوده، دوباره یک بازی حساس را داوری کند. من بدون سند و مدرک حرف نمی‌زنم؛ صحنه‌ای که بازیکن حریف مجتبی حقدوست را زد، بیش از یک متر درون محوطه حریف اتفاق افتاد و یک خطای واضح بود که خطای پنالتی است. حاج‌ملک داور خوب و سالمی است، ولی معلوم است که زیر فشار بود و هنوز نتوانسته از فشار دیدار استقلال بیرون بیاید.

اینجوری داور را خراب می‌کنید و این حمایت کردن نیست. باید اجازه می‌دادند که یکی دو هفته بگذرد و این داور از فشار دیدار قبلی بیرون بیاید. او داور سالم و محترمی است، اما مشخص بود که هنوز تحت تأثیر بازی استقلال است..

.


بازنشر از : آخرین خبر


تولید کارتن و سفارش کارتن