تسنیم/ ترکیب تیم ملی شطرنج دانشجویان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه اعلام شد. مسابقات قهرمانی شطرنج دانشجویان آسیا و اقیانوسیه به میزبانی کشور ایران برگزار خواهد شد

1401\09\23 18:19:21


اعلام ترکیب تیم شطرنج دانشجویان در مسابقات آسیا و اقیانوسیه

تسنیم/ ترکیب تیم ملی شطرنج دانشجویان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه اعلام شد. مسابقات قهرمانی شطرنج دانشجویان آسیا و اقیانوسیه به میزبانی کشور ایران برگزار خواهد شد.

ترکیب تیم ملی شطرنج دانشجویان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه اعلام شد.مسابقات قهرمانی شطرنج دانشجویان آسیا و اقیانوسیه به میزبانی کشور ایران برگزار خواهد شد.

به همین منظور از سوی کمیته فنی و مربیان، شطرنج بازان کشورمان برای شرکت در این مسابقات معرفی شدند.تیم شطرنج دانشجویان در دو بخش دختران و پسران با ترکیب زیر در مسابقات شرکت خواهند کرد. در بخش پسران استاد بزرگ خلیل موسوی، اساتید بین المللی آرش داغلی و آرش طاهباز و استاد فیده آرمان حاکمی و در بخش دختران استاد بزرگ بانوان مبینا علی نسب، استاد بین المللی آناهیتا زاهدی فر و اساتید فیده میترا اصغرزاده و طناز ازلی در تیم ملی دانشجویان حضور دارند.همچنین هدایت تیم دانشجویان ایران را شادی پریدر به عنوان سرمربی و محمد ابراهیم زاده به عنوان سرپرست بر عهده دارند.سومین دوره رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه به میزبانی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ایران با همکاری فدراسیون شطرنج از 26 آذر تا 6 دی ماه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.. .


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر