آخرین خبر/ تیم ملی انگلیس یکشنبه گذشته در مقابل سنگال با نتیجه سه بر صفر پیروز شد اما رحیم استرلینگ یکی از مهاجمان این تیم حتی روی نیمکت هم حضور نداشت. به گزارش فوتبالی، رحیم استر

1401\09\16 19:07:33


بازداشت دو سارق منزل مهاجم تیم‌ملی انگلیس

آخرین خبر/ تیم ملی انگلیس یکشنبه گذشته در مقابل سنگال با نتیجه سه بر صفر پیروز شد اما رحیم استرلینگ یکی از مهاجمان این تیم حتی روی نیمکت هم حضور نداشت. به گزارش فوتبالی، رحیم استرلینگ مجبور شده بود که به لندن سفر کند چرا که خبر سرقت از منزلش به گوش او رسی

تیم ملی انگلیس یکشنبه گذشته در مقابل سنگال با نتیجه سه بر صفر پیروز شد اما رحیم استرلینگ یکی از مهاجمان این تیم حتی روی نیمکت هم حضور نداشت.به گزارش فوتبالی، رحیم استرلینگ مجبور شده بود که به لندن سفر کند چرا که خبر سرقت از منزلش به گوش او رسیده بود.

در تحقیقات پلیس روز دقیق سرقت مشخص نشده بود اما گاردین گزارش داده است که در زمان سرقت هیچ فردی در خانه نبوده است.حالا گزارشات حاکی از آن است که دو تن از سارقان توسط ماموران پلیس بازداشت شده اند و در حال حاضر تحت بازجویی هستند. پس از گزارشاتی که در مورد تحرکات مشکوک در اطراف خانه استرلینگ منتشر شد، ماموران پلیس شامل گشتی با حضور سگ هایشان و هلیکوپتر خودشان را به منطقه رساندند تا سارقان را بازداشت کنند. در حال حاضر تحقیقات در این باره همچنان در حال انجام است.استرلینگ فعلا در انگلیس حضور دارد و تا زمانی که از  کاملامنیت خانواده اش مطمئن نشود، به قطر برنمی گردد.

 بدین ترتیب حضور استرلینگ در بازی شنبه میان انگلیس و فرانسه روی هواست و ممکن است که بازی یک چهارم نهایی جام جهانی قطر را از دست بدهد. به نظر می رسد که این خبر تمرکز اعضای تیم ملی انگلیس را هم به هم زده است چرا که آنها نیز نگران هستند که سرقت از خانه هایشان صورت بپذیرد.. .


بازنشر از : آخرین خبر


برق و روشنایی لاله زار