خبر ورزشی/ مطالبات بازیکن خارجی استقلال طی ماه‌های اخیر دو برابر شده است. هرویه میلیچ که در زمان حضور استراماچونی به استقلال پیوست بعد از جدایی از این باشگاه بلافاصله شکایت خ

1401\09\16 19:07:25


بدهی استقلال سنگین‌تر شد

خبر ورزشی/ مطالبات بازیکن خارجی استقلال طی ماه‌های اخیر دو برابر شده است. هرویه میلیچ که در زمان حضور استراماچونی به استقلال پیوست بعد از جدایی از این باشگاه بلافاصله شکایت خود را به فیفا ارائه و کمیته انضباطی این نهاد هم باشگاه استقلال را محکوم کرد.

مطالبات بازیکن خارجی استقلال طی ماه‌های اخیر دو برابر شده است.هرویه میلیچ که در زمان حضور استراماچونی به استقلال پیوست بعد از جدایی از این باشگاه بلافاصله شکایت خود را به فیفا ارائه و کمیته انضباطی این نهاد هم باشگاه استقلال را محکوم کرد.

شکایت اولیه میلیچ از استقلال رقمی حدود ۱۳۵ هزار یورو بود که با گذشت زمان این رقم به ۲۳۰ هزار یورو افزایش پیدا کرده است. حالا با توجه به اینکه برای این بازیکن فیش جعلی ارسال شده و پولی به حساب وی نرفته عدد جدیدی به بدهی های این باشگاه اضافه شده است.استقلال در صورت عدم پرداخت مطالبات میلیچ مثل پرونده استراماچونی باید دیرکرد پرداخت کند و تا امروز رقمی معادل ۸.۵ میلیارد تومان باید به یک بازیکن خارجی بدهد.این در حالی است که مطالبات پادووانی نز هنوز توسط باشگاه استقلال پرداخت نشده است. .


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر