ورزش 3/ دنی ماکلی، داور هلندی دیدار بارسلونا و بایرن‌مونیخ، به شدت مورد انتقاد هواداران تیم اسپانیایی قرار گرفته است. بارسلونا شب گذشته و در خانه بایرن مونیخ با دو گل مغلوب ش

1401\06\23 22:24:30


تا پای بازیکن نشکند، این داور خطا نمی‌گیرد!

ورزش 3/ دنی ماکلی، داور هلندی دیدار بارسلونا و بایرن‌مونیخ، به شدت مورد انتقاد هواداران تیم اسپانیایی قرار گرفته است. بارسلونا شب گذشته و در خانه بایرن مونیخ با دو گل مغلوب شده و اولین شکست فصل خود در تمامی مسابقات را پذیرفت.

دنی ماکلی، داور هلندی دیدار بارسلونا و بایرن‌مونیخ، به شدت مورد انتقاد هواداران تیم اسپانیایی قرار گرفته است.بارسلونا شب گذشته و در خانه بایرن مونیخ با دو گل مغلوب شده و اولین شکست فصل خود در تمامی مسابقات را پذیرفت.

این اتفاق در حالی رخ داد که تیم ژاوی در طول 90 دقیقه و به خصوص در نیمه اول نمایش درخشانی ارائه داده و بارها موقعیت های خوبی را برای گلزنی از دست داد.اما در دقایق پایانی نیمه اول بود که عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا در محوطه جریمه با آلفونسو دیویس برخورد کرد و در شرایطی که به نظر می رسید این صحنه پنالتی باشد، دنی ماکلی چنین عقیده ای نداشت. او حتی برای بازبینی صحنه نیز فرا خوانده نشد و این تصمیم به شدت عصبانیت هواداران و بازیکنان بارسلونا را برانگیخت. حتی ژاوی در پایان بازی مدعی شد تمام دنیا این پنالتی را دیده اند و به نظر می رسید حق بارسا در این صحنه پایمال شده است.جالب اینجاست دنی ماکلی همان داوری بود که برخورد کریم بنزما با جان لوییجی دوناروما در بازی برگشت رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان سال گذشته را خطا تشخیص نداده و باعث شد تیم اسپانیایی به گل اول برسد.

این تصمیم به شدت موجب خشم مدیران و کادر فنی پاری سن ژرمن را برانگیخت و مائوریسیو پوچتینو تا روز آخر حضور در این باشگاه مدعی شد تیمش با ناعدالتی و اشتباه داوری از لیگ قهرمانان حذف شده است. حالا و با تکرار این اتفاق، به نظر می رسد دنی ماکلی تنها برخوردهای بسیار شدید را خطا اعلام می کند و بازیکنان کار دشواری برای جلب نظر این داور هلندی برای خطا گرفتن دارند.. .


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی بوتان تهران