ورزش 3/ با اعلام فدراسیون فوتبال آلمان، مارک آندره تراشتگن به دلیل بیماری در بازی دوستانه برابر عمان حضور نخواهد داشت. طبق اعلام فدراسیون فوتبال آلمان، مارک آندره تراشتگن به دلیل

1401\08\23 18:50:14


تراشتگن بازی آلمان-عمان را از دست داد

ورزش 3/ با اعلام فدراسیون فوتبال آلمان، مارک آندره تراشتگن به دلیل بیماری در بازی دوستانه برابر عمان حضور نخواهد داشت. طبق اعلام فدراسیون فوتبال آلمان، مارک آندره تراشتگن به دلیل بیماری گوارشی نمی تواند مانشافت را در بازی دوستانه برابر عمان همراهی کند.

با اعلام فدراسیون فوتبال آلمان، مارک آندره تراشتگن به دلیل بیماری در بازی دوستانه برابر عمان حضور نخواهد داشت.طبق اعلام فدراسیون فوتبال آلمان، مارک آندره تراشتگن به دلیل بیماری گوارشی نمی تواند مانشافت را در بازی دوستانه برابر عمان همراهی کند.

تراشتگن تا زمان بهبودی کامل در آلمان خواهد ماند و سپس به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد. طبق این بیانیه، تراشتگن به زودی بهبود پیدا خواهد کرد ولی فعلا در شرایط مناسبی قرار ندارد و قطعا بازی با عمان که چهارشنبه در این کشور برگزار می شود را از دست خواهد داد.این بدون شک خبر بدی برای گلر بارسا خواهد بود که شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی آلمان داشت. همه چیز حکایت از این دارد که تراشتگن می تواند به جام جهانی برسد و خطر از دست دادن این رقابت ها او را تهدید نمی کند.او برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی آلمان در جام جهانی با مانوئل نویر و کوین تراپ رقابت دارد و در حال حاضر شانس نویر برای حضور در ترکیب اصلی بسیار بیشتر از دو رقیب خود است و او همچنان دروازه بان اول مانشافت محسوب می شود.

آلمان در جام جهانی با اسپانیا، ژاپن و کاستاریکا هم‌گروه است. اولین بازی آلمان چهارشنبه هفته بعد برابر ژاپن است.. .


بازنشر از : آخرین خبر


استعلام قیمت کارتن لیمینتی