طرفداری/ طهمورث حیدری گفتگو جدیدی را انجام داده است. عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می گوید حضور جواد نکونام در تیم ملی منتفی شده است.

1401\09\16 19:07:21


تکذیب توافق کی‌روش با فدراسیون فوتبال

طرفداری/ طهمورث حیدری گفتگو جدیدی را انجام داده است. عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می گوید حضور جواد نکونام در تیم ملی منتفی شده است.

طرفداری/ طهمورث حیدری گفتگو جدیدی را انجام داده است.عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می گوید حضور جواد نکونام در تیم ملی منتفی شده است.از زمانی که کارلوس کی‌روش ایران را ترک کرده است، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره گفت‌و‌گوها و قرارهای تاج و کی‌روش بدون اطلاع هیأت رییسه از فدراسیون فوتبال به گوش رسیده است.

همزمان سؤال‌های بسیاری هم درباره تصمیم احتمالی هیأت رییسه درباره آینده نیمکت تیم ملی فوتبال مطرح می‌شود. با اینکه تقریباً همه اعضای هیأت رییسه این روزها پاسخگوی سؤالات خبرنگاران در این رابطه نیستند اما طهمورث حیدری، عضو هیأت رییسه در گفت‌و‌گویی با خبرنگار ایران ورزشی در این رابطه توضیح می‌دهد.بعید می‌دانم آقای تاج صحبتی با آقای کی‌روش کرده باشد. اگر قرار بود چنین جلسه‌ای برگزار شود باید قبل از هر چیز نظر هیأت رییسه را می‌پرسیدند. قرارداد کارلوس کی‌روش تا پایان جام جهانی بود.

او در حال حاضر قراردادی ندارد. اگر هم قرار به ماندن او باشد، باید بیاید قرارداد ببندد و برای تمدید این قرارداد موافقت هیأت رییسه الزامی است. تا جایی که من می‌دانم هیأت رییسه با ماندن کی‌روش مخالف است و موافقت نخواهد کرد.

البته من همان زمان که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود هم با کی‌روش موافق نبودم. نه اینکه او را قبول نداشته باشم، به خاطر اینکه به نظرم وقتی اسکوچیچ تیم را به جام جهانی برده بود، کنار گذاشتن او جوانمردی نبود.حضور جواد نکونام در تیم ملی منتفی شده است. چون ما می‌خواستیم پیش از جام جهانی او به تیم ملی بیاید و در کنار کارلوس کی‌روش باشد تا بتوانیم بعد از جام جهانی او را سرمربی تیم ملی کنیم اما رفتارهایی که او از خود نشان داد، باعث ناراحتی ما شد.

به نظرم او به تیم ملی احترام نگذاشت و البته خودش نخواست که سرمربی تیم ملی شود و حالا هم نامی از او مطرح نشده است. همه خبرهایی که درباره سرمربی‌های احتمالی تیم ملی می‌شنوید، گمانه‌زنی است. به هیچ عنوان هیچ یک از اعضای هیأت رییسه به‌دنبال حواله ماشین نیستند. ضمن اینکه هنوز این حواله بین بازیکنان هم توزیع نشده است.

اگر هم شده باشد، ما هرگز چنین درخواستی را مطرح نکرده‌ایم. عملکرد تیم‌هایی مثل ژاپن و عربستان و سایر تیم‌های آسیایی در جام جهانی 2022 قطر نشان داد که ما خیلی عقب هستیم. موفقیت در جام ملت‌ها برای ما اهمیت زیادی دارد و برای رسیدن به آن باید از همین حالا برنامه‌ریزی کنیم و تصمیم درست بگیریم. قرارداد کارلوس کی‌روش تا پایان جام جهانی بود. او در حال حاضر قراردادی ندارد.

اگر هم قرار به ماندن او باشد، باید بیاید قرارداد ببندد و برای تمدید این قرارداد موافقت هیأت رییسه الزامی است. تا جایی که من می‌دانم هیأت رییسه با ماندن کی‌روش مخالف است و موافقت نخواهد کرد. البته من همان زمان که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود هم با کی‌روش موافق نبودم.

نه اینکه او را قبول نداشته باشم، به خاطر اینکه به نظرم وقتی اسکوچیچ تیم را به جام جهانی برده بود، کنار گذاشتن او جوانمردی نبود.. .


بازنشر از : آخرین خبر


فروش اینترنتی لباس بچه