ورزش 3/ اشرف حکیمی که پنالتی آخر مراکش مقابل اسپانیا را زد می توانست برای لاروخا به میدان برود. اشرف حکیمی، فرزند پدر و مادر مراکشی، در مادرید اسپانیا به دنیا آمد و  در رئال

1401\09\16 15:20:59


جام‌جهانی. امضای ستاره متولد مادرید پای حکم حذف اسپانیا!

ورزش 3/ اشرف حکیمی که پنالتی آخر مراکش مقابل اسپانیا را زد می توانست برای لاروخا به میدان برود. اشرف حکیمی، فرزند پدر و مادر مراکشی، در مادرید اسپانیا به دنیا آمد و  در رئال مادرید تمرین کرده است.

اشرف حکیمی که پنالتی آخر مراکش مقابل اسپانیا را زد می توانست برای لاروخا به میدان برود.اشرف حکیمی، فرزند پدر و مادر مراکشی، در مادرید اسپانیا به دنیا آمد و  در رئال مادرید تمرین کرده است.

پس از یک فصل حضور در تیم اصلی رئال (2017/2018)، جایی که 17 بازی انجام داد، پایتخت اسپانیا را ترک کرد تا به صورت قرضی به بروسیا دورتموند برود. تیمی که برای دو فصل در آن به میدان رفت.در تابستان 2020، حکیمی برای همیشه رئال مادرید را ترک کرد و با قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو به اینتر پیوست. او تنها یک سال را در میلان گذراند و در نهایت در فصل 22-2021 راهی پاری سن ژرمن شد، جایی که تاکنون در آن حضور دارد.این فوتبالیست می توانست نماینده تیم ملی اسپانیا باشد، اما همیشه مراکش را انتخاب می کرد، حتی در تیم های جوانان.

 او در این باره به مارکا گفته بود: "احساس می‌کردم که اسپانیا مکان مناسبی برای من نیست، احساس می‌کنم در خانه‌ام نیستم. هیچ چیز خاصی وجود نداشت اما فرهنگ و شکل زندگی من عربی بود."حکیمی اولین بازی خود را برای مراکش در سال 2016 و در یک بازی دوستانه مقابل کانادا انجام داد و تا کنون 57 بازی برای تیم آفریقایی انجام داده است. او در سال 2018 برای جام جهانی روسیه به تیم ملی مراکش دعوت شد و در آنجا با پرتغال و اسپانیا روبرو شد و نتوانست از مرحله گروهی عبور کند.حکیمی در جام جهانی 2022 به مصاف کشوری که در آن متولد شده بود رفت و پس از تساوی در 120 دقیقه، ضربه پنالتی تعیین کننده برد مراکش را وارد دروازه اسپانیا کرد تا برای این تیم اولین بار در مسابقات جام جهانی به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد..

.


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی بوتان تهران