ایلنا/ دستیار سرمربی تیم ملی انگلیس می‌گوید سه شیرها برای یک مسابقه بزرگ با فرانسه برنامه ریزی کرده‌اند. استیو هالند، دستیار سرمربی تیم ملی انگلیس می‌گوید سه شیرها

1401\09\16 19:07:36


جام‌جهانی. انگلیس چگونه ام‌باپه را متوقف خواهد کرد؟

ایلنا/ دستیار سرمربی تیم ملی انگلیس می‌گوید سه شیرها برای یک مسابقه بزرگ با فرانسه برنامه ریزی کرده‌اند. استیو هالند، دستیار سرمربی تیم ملی انگلیس می‌گوید سه شیرها «دو سال» است که برای یک مسابقه بزرگ با فرانسه برنامه ریزی کرده&z

دستیار سرمربی تیم ملی انگلیس می‌گوید سه شیرها برای یک مسابقه بزرگ با فرانسه برنامه ریزی کرده‌اند.استیو هالند، دستیار سرمربی تیم ملی انگلیس می‌گوید سه شیرها «دو سال» است که برای یک مسابقه بزرگ با فرانسه برنامه ریزی کرده‌اند.

هالند گفت: شخصاً، من فکر می‌کنم گرت ساوتگیت تصمیم خواهد گرفت که اساساً با یک خط دفاعی پنج نفره متشکل از سه مدافع میانی و دو مدافع کناری به میدان برود.کیران تریپر در سمت راست، با کایل واکر در قلب دفاع برای متوقف کردن کیلیان امباپه. احتمالاً به این معنی است که جردن هندرسون یا جود بلینگهام کنار گذاشته می‌شوند، احتمالاً این قرعه به نام بازیکن لیورپول خواهد بود؛ البته اگر ساوتگیت مجبور به انتخاب باشد.هالند افزود: "فکر می‌کنم تعداد انگشت شماری از بازیکنان روی کره زمین وجود دارند که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. مسی یکی از آن‌ها بوده و احتمالا هنوز هم هست.

شما باید امباپه را در آن دسته‌ای قرار دهید که من پیشنهاد می‌کنم. ما باید به تلاش برای جلوگیری از رها کردن خود در موقعیت‌هایی که او به همان اندازه که همه ما دیده‌ایم ویرانگر است، نگاه کنیم. ما باید سعی کنیم راهی برای اجتناب از آن پیدا کنیم.فکر می‌کنم تلاش برای تطبیق تیم خود برای پوشش آن در حالی که هنوز در تلاش برای ایجاد مشکلات هستید، یک چالش است.

می‌خواهم فکر کنم که فقط به دنبال متوقف کردن یک بازیکن نیستیم، بلکه به دنبال این هستیم که هر کاری ممکن است برای محدود کردن قدرت فوق العاده او انجام دهیم و در عین حال سعی کنیم روی نقاط قوت خود تمرکز کنیم زیرا بازیکنان خوبی داریم. بازیکنان به همان اندازه ممکن است که امباپه برای ما مشکل ایجاد کنند. ما باید این تعادل را پیدا کنیم.".

.


بازنشر از : آخرین خبر


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین