ورزش 3/ لیونل مسی در پایان بازی با کرواسی و در مصاحبه با سوفیا مارتینز بغض کرد و به ملت آرژانتین قول قهرمانی داد. لیونل مسی در مصاحبه با سوفیا مارتینز، اینگونه صحبت خود را شروع کر

1401\09\23 18:19:25


جام‌جهانی. این زن مسی را به گریه انداخت!

ورزش 3/ لیونل مسی در پایان بازی با کرواسی و در مصاحبه با سوفیا مارتینز بغض کرد و به ملت آرژانتین قول قهرمانی داد. لیونل مسی در مصاحبه با سوفیا مارتینز، اینگونه صحبت خود را شروع کرد:«ما در یک فینال دیگر حاضر خواهیم بود و این دیوانه کننده است.

لیونل مسی در پایان بازی با کرواسی و در مصاحبه با سوفیا مارتینز بغض کرد و به ملت آرژانتین قول قهرمانی داد.لیونل مسی در مصاحبه با سوفیا مارتینز، اینگونه صحبت خود را شروع کرد:«ما در یک فینال دیگر حاضر خواهیم بود و این دیوانه کننده است.

راهی طولانی را آمده ایم. پس از سال ها انتظار یک بار دیگر شانس قهرمانی داریم و امیدوارم مردم را ناامید نکنیم.»مسی همچنین در ادامه مصاحبه گفت که بعید می داند در جام جهانی بعدی حاضر باشد چون در آن زمان 39 ساله خواهد بود و مشخص نیست چهار سال بعد او چه شرایطی خواهد داشت.مارتینز پس از شنیدن این جمله از مسی احساساتی شد و خطاب به او گفت:«لئو، آخرین چیزی که می خواهم به تو بگویم یک سوال نیست. فینال در راه است و همه می خواهیم آرژانتین قهرمان شود.

می خواهم به تو بگویم جدای از نتیجه بازی فینال، تو حالا وارد قلب تک تک مردم آرژانتین شده ای و هیچکس نمی تواند این را از تو بگیرد. کودکی در آرژانتین نیست که پیراهنی از تو را نداشته باشد. تو زندگی و غرور یک ملت را تغییر داده ای و همه به تو افتخار می کنیم.

برای من این بزرگترین و بهترین جام جهانی عمرم است. بی نهایت ممنونم از تو که باعث شادی یک ملت شده ای. در قلب مردم بودن را هیچکس و هیچ چیز نمی تواند از تو بگیرد.»مسی که منقلب شده بود، کمی به پایین نگاه کرد، نفسی کشید و در حالی که در چشمانش اشک جمع شده بود، گفت:«از ابتدای جام و با وجود شکست در اولین بازی لطف و محبت مردم نسبت به خودم را حس می کردم و حمایت‌شان را هرگز از من و تیم دریغ نکردند.

ما یک تیم و یک گروه متحد هستیم و کارمان از فتح کوپا آمه ریکا شروع شد و حالا می خواهیم با قهرمانی جهان تمامش کنیم. امیدوارم ملت را ناامید نکنیم. به همه این را قول می دهم که ما  در فینال کم نخواهیم گذاشت و به تیم ایمان داشته باشند.».

.


بازنشر از : آخرین خبر


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین