طرفداری/ پابلو زابالتا می گوید عصبانیت و خوی جنگجویانه مسی او را شبیه به مارادونا کرده است. تصاویر عصبانیت و خوی جنگجویانه مسی هم وطنانش را به وجد آورده.

1401\09\23 21:34:17


جام‌جهانی. جنگجویی مسی ما را به یاد مارادونا می‌اندازد

طرفداری/ پابلو زابالتا می گوید عصبانیت و خوی جنگجویانه مسی او را شبیه به مارادونا کرده است. تصاویر عصبانیت و خوی جنگجویانه مسی هم وطنانش را به وجد آورده.

طرفداری/ پابلو زابالتا می گوید عصبانیت و خوی جنگجویانه مسی او را شبیه به مارادونا کرده است.

تصاویر عصبانیت و خوی جنگجویانه مسی هم وطنانش را به وجد آورده.لیونل مسی با وجود عملکرد عالی در رده باشگاهی هنوز نتوانسته افتخارات ملی مارادونا را به دست بیاورد. فوق ستاره آرژانتینی که هفت بار برنده توپ طلا شده است با احساساتی که از خود در جریان دیدار با هلند بروز داد، نشان داد که چقدر بی تاب قهرمانی در جام جهانی است. پابلو زابالتا از عصبانیت و خوی جنگجویانه مسی به وجد آمده استپابلو زابالتا در مورد مسی به BBCSport گفت:از حرکات مسی درون زمین، شادیش پس از پیروزی در برابر هلند و رفتارش با فن خال خوشم آمد.

دیدن یک مسی عصبانی اتفاقی است که دوست داریم آن را ببینیم. حالا مسی ما را به یاد دیگو مارادونا می اندازد. شخصیت این چنینی و چنین تلاشی برای بردن جام جهانی اصلا مذموم نیست.مسی در این جام جهانی رهبر جوانانی است که اولین بار است در جام جهانی شرکت می کنند.

در تونل منتهی به رختکن انگار تمام بازیکنان بادیگارد او هستند. آن ها در زمین هم برای مسی می جنگند و از او محافظت می کنند. می دانم که از این موضوع اطلاع دارد که سطح بازیش باید بالا باشد و الگو بودنش در تیم ضروری است.

همچنین می دانم که چقدر از این جام جهانی لذت می برد وقتی می بیند کل تیم پشت او می ایستند. مسی همیشه بازیگر نقش اول داستان بوده. به همین خاطر در جام جهانی 2014 که من هم عضو آن تیم بودم به فینال رسیدیم. اما آن موقع او 27 ساله بود.

حالا 35 ساله است و این شانس آخر اوست. این باعث می شود وضعیت در تیم ملی آرژانتین اضطراری به نظر برسد و می توانید این را در عملکرد بازیکنان ببینید. این که بتواند در سال های پایانی دوران بازیش به افتخار قهرمانی جام جهانی برسد بسیار خاص است اما فشار زیادی روی تیم وجود دارد که نکند او نتواند به این جام برسد. این آخرین رویای اوست..

.


بازنشر از : آخرین خبر


مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران