ورزش 3/ لیونل مسی، ستاره درخشان تیم ملی آرژانتین، شب گذشته به رکورد لوتار ماتیوس رسید. لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، در جریان بازی نیمه نهایی جام جهانی و برتری با نتیجه 3-0

1401\09\23 18:19:21


جام‌جهانی. دو رکورد بزرگ در انتظار لیونل مسی

ورزش 3/ لیونل مسی، ستاره درخشان تیم ملی آرژانتین، شب گذشته به رکورد لوتار ماتیوس رسید. لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، در جریان بازی نیمه نهایی جام جهانی و برتری با نتیجه 3-0 مقابل کرواسی، رکورد دیگری را به نام خود ثبت کرد.

لیونل مسی، ستاره درخشان تیم ملی آرژانتین، شب گذشته به رکورد لوتار ماتیوس رسید.لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، در جریان بازی نیمه نهایی جام جهانی و برتری با نتیجه 3-0 مقابل کرواسی، رکورد دیگری را به نام خود ثبت کرد.

او حالا با لوتار ماتئوس، اسطوره بزرگ و پرافتخار آلمان به عنوان بازیکنانی که بیشترین بازی را در تاریخ جام جهانی انجام داده اند، برابری کرده است. این دو فوق ستاره هر کدام 25 بار در جام جهانی به میدان رفته و لیونل مسی روز یکشنبه و در فینال برابر فرانسه یا مراکش، می تواند این رکورد را با 26 بازی به خود اختصاص دهد.مسی علاوه بر پیشی گرفتن از ماتئوس، به دنبال شکستن یک رکورد دیگر در جام جهانی قطر نیز خواهد بود. پائولو روسی، اسطوره فقید فوتبال ایتالیا، تنها بازیکنی است که در یک دوره جام جهانی، هم فاتح کفش طلا و هم توپ طلا شده است.

روسی در جام جهانی اسپانیا در سال 1982 و 40 سال پیش، با لباس تیم ملی ایتالیا به این افتخار دست یافت.حالا لیونل مسی و کیلیان امباپه با زدن پنج گل در صدر جدول بهترین گلزنان جام جهانی قرار دارند و ستاره آرژانتینی امیدوار است این افتخار بزرگ را نیز از آن خود کند. مسی شب گذشته برابر کرواسی پنجمین گل خود در این مسابقات را به ثمر رسانده و البته یک پاس گل تماشای برای جولیان آلوارز نیز ارسال کرد تا شب درخشان خود را تکمیل کرده باشد.. .


بازنشر از : آخرین خبر


پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو