ورزش 3/ سنگال به عنوان قهرمان آفریقا امشب اولین بازی خود در جام جهانی قطر را مقابل هلند انجام داد و با نتیجه 2-0 شکست خورد. سنگال در حالی به این بازی قدم گذاشت که در آستانه اولین

1401\08\30 23:47:13


جام‌جهانی. سیسه: تیمی که گل نزند شکست می‌خورد

ورزش 3/ سنگال به عنوان قهرمان آفریقا امشب اولین بازی خود در جام جهانی قطر را مقابل هلند انجام داد و با نتیجه 2-0 شکست خورد. سنگال در حالی به این بازی قدم گذاشت که در آستانه اولین دیدارش در جام جهانی با شوکی بزرگ مواجه شده بود و سادیو مانه، ستاره اصلی و ام

سنگال به عنوان قهرمان آفریقا امشب اولین بازی خود در جام جهانی قطر را مقابل هلند انجام داد و با نتیجه 2-0 شکست خورد.سنگال در حالی به این بازی قدم گذاشت که در آستانه اولین دیدارش در جام جهانی با شوکی بزرگ مواجه شده بود و سادیو مانه، ستاره اصلی و امید گلزنی‌اش در این تورنمنت، را به دلیل مصدومیت از دست داد.آلیو سیسه، سرمربی سنگال، که بازیکنانش در بازی مقابل هلند چند موقعیت خوب داشتند ولی با درخشش سنگربان هلند نتوانستند آنها را به گل تبدیل کند از ناتوانی تیمش در گلزنی ناراحت بود و در مصاحبه خبری بعد از بازی به این موضوع اشاره کرد.سرمربی سنگال به خبرنگاران گفت:" بازی خیلی سطح بالا و پرفشاری را شاهد بودیم.

حالا باید برای بازی دوم آماده بشویم. شاید این باخت تقصیر من باشد چون من مربی تیم هستم. فوتبال بازی‌ای است که برای برتری در آن باید بهره‌وری داشت.

تیمی که گل نزند نمی‌تواند برنده شود. ما روی این ضعف کار خواهیم کرد.اگر این بازی را می‌بردیم بهترین اتفاق ممکن بود چرا که در شروع تورنمنت می‌توانستیم در مسیر درست شروع به حرکت کنیم ولی خب این اتفاق نیفتاد. ولی شکست در این بازی می‌تواند انگیزه‌ای برای بهتر کار کردن در بازی‌های بعدی باشد.

در این بازی همه چیز منفی نبود. ما ناراحتیم چون بچه‌ها خیلی تلاش کردند و دست‌کم لیاقت یک امتیاز را داشتند".. .


بازنشر از : آخرین خبر


تولید کارتن و سفارش کارتن