ورزش 3/ درحالیکه انتظار می‌رفت رمکو پاسفی‌یر، دروازه‌بان آژاکس، در جام جهانی قطر انتخاب اول لوئیس فن‌خال باشد اما در اولین بازی نارنجی‌ها که امشب در مقابل

1401\08\30 23:47:25


جام‌جهانی. فقط فن‌خال جرات چنین ریسک‌هایی را دارد

ورزش 3/ درحالیکه انتظار می‌رفت رمکو پاسفی‌یر، دروازه‌بان آژاکس، در جام جهانی قطر انتخاب اول لوئیس فن‌خال باشد اما در اولین بازی نارنجی‌ها که امشب در مقابل سنگال برگزار شد او تصمیم گرفت آندریس نوپرت را برای محافظت از دروازه هلند به

درحالیکه انتظار می‌رفت رمکو پاسفی‌یر، دروازه‌بان آژاکس، در جام جهانی قطر انتخاب اول لوئیس فن‌خال باشد اما در اولین بازی نارنجی‌ها که امشب در مقابل سنگال برگزار شد او تصمیم گرفت آندریس نوپرت را برای محافظت از دروازه هلند به میدان بفرستد.نوپرت 28ساله که فوتبال باشگاهی را در هیرنوین دنبال می‌کند در مقابل سنگال عملکردی درخشان داشت و بارها با واکنش‌های استثنایی مانع باز شدن دروازه لاله‌های نارنجی شد.

در نهایت او موفق به کلین‌شیت شد تا نقش قابل توجهی در پیروزی 2-0 هلند مقابل قهرمان آفریقا داشته باشد.نوپرت در پایان بازی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به خبرنگاران گفت:" در هلند همه غر می‌زنند که ما دروازه‌بان باکیفیت نداریم ولی باید به بازیکنان جوان‌تر هم فرصت داد. باید جسارت به خرج داد و تصمیم جسورانه گرفت. مهم نیست که این تصمیم منطقی هست یا نه.

تنها کسی که دروازه‌بان تیم را انتخاب می‌کند فن‌خال است و او امشب به من اعتماد کرد.اولین بازی در جام جهانی؟ واقعا تجربه خاصی بود. به نظرم در کل دنیا فقط یک مربی است که جرات دارد چنین تصمیم پرریسکی بگیرد و او فن‌خال است. من واقعا از لوئیس تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیارم گذاشت"..

.


بازنشر از : آخرین خبر


استعلام قیمت کارتن لیمینتی