ورزش 3/ نمایش درخشان ادر میلیتائو در دو سال اخیر در ترکیب رئال مادرید باعث شده او در تیم ملی برزیل نیز تبدیل به بازیکنی مهم شده و یکی از امیدهای تیته برای درخشش در جام جهانی لقب ب

1401\08\30 23:47:35


جام‌جهانی. نمی‌خواهم بگویم برزیل بخت اول قهرمانی است

ورزش 3/ نمایش درخشان ادر میلیتائو در دو سال اخیر در ترکیب رئال مادرید باعث شده او در تیم ملی برزیل نیز تبدیل به بازیکنی مهم شده و یکی از امیدهای تیته برای درخشش در جام جهانی لقب بگیرد. ادر میلیتائو که اولین جام جهانی دوران ورزشی خود را تجربه می کند، تاکی

نمایش درخشان ادر میلیتائو در دو سال اخیر در ترکیب رئال مادرید باعث شده او در تیم ملی برزیل نیز تبدیل به بازیکنی مهم شده و یکی از امیدهای تیته برای درخشش در جام جهانی لقب بگیرد.

ادر میلیتائو که اولین جام جهانی دوران ورزشی خود را تجربه می کند، تاکید کرد از این بابت هم خوشحال بوده و هم البته استرس زیادی را تجربه می کند.ادر میلیتائو گفت: "حضور در جام جهانی 2022 در قطر و تجربه بازی در این تورنمنت برای من واقعا تازگی دارد. این اولین جام جهانی در دوران ورزشی من است و من از این بابت هم خیلی خوشحالم و البته اضطراب هم دارم. من نمی توانم بگویم تیم ملی برزیل بخت اول کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی است و زدن زیرا این حرف نوعی بی احترامی به دیگر تیم های حاضر در جام جهانی خواهد بود.

قدرت های زیادی در این تورنمنت حضور دارند که می توانند موفق شده و به قهرمانی دست یابند.پست مورد علاقه در ترکیب تیم ملی برزیل؟ من تصمیم گیری در این خصوص را به سرمربی تیم واگذار می کنم. من فقط باید تمرین کنم و این مسائل بر عهده تیته خواهد بود. من اخیرا یک بازی در پست دفاع کناری نیز به میدان رفتم، اما همانطور که گفتم در این مورد سرمربی تیم ملی برزیل تصمیم خواهد گرفت.".

.


بازنشر از : آخرین خبر


فروش اینترنتی لباس بچه