ورزش 3/ در شرایطی که امانوئل مکرون برای تماشای دیدار نیمه نهایی به قطر سفر کرده، پلیس فرانسه تمهیدات ویژه‌ای برای این دیدار در نظر گرفته است. هزاران هوادار تیم ملی مراکش بلاف

1401\09\23 21:34:12


جام‌جهانی. هشدار درباره وقوع جنگ داخلی در فرانسه

ورزش 3/ در شرایطی که امانوئل مکرون برای تماشای دیدار نیمه نهایی به قطر سفر کرده، پلیس فرانسه تمهیدات ویژه‌ای برای این دیدار در نظر گرفته است. هزاران هوادار تیم ملی مراکش بلافاصله پس از پایان بازی بین مراکش و پرتغال در خیابان‌های پاریس تجمع کردند

در شرایطی که امانوئل مکرون برای تماشای دیدار نیمه نهایی به قطر سفر کرده، پلیس فرانسه تمهیدات ویژه‌ای برای این دیدار در نظر گرفته است.هزاران هوادار تیم ملی مراکش بلافاصله پس از پایان بازی بین مراکش و پرتغال در خیابان‌های پاریس تجمع کردند و در میان استقرار گسترده نیروهای پلیس، پرچم مراکش را به اهتزاز در آوردند و بوق زدند.

در ادامه درگیری هواداران مراکشی با پلیس ضد شورش در خیابان شانزلیزه، خیابان اصلی پاریس رخ داد که موجب زد و خورد دو طرف شد. این درگیری‌ها در شهرهای لیل و آوینیون ادامه پیدا کرد و وقتی چند ساعت بعد فرانسه هم توانست مقابل انگلیس به برتری برسد و دیدار مراکش و فرانسه در نیمه نهایی مسجل شد این درگیری‌ها به اوج رسید تا 100 هوادار شورش‌گر مراکشی توسط پلیس فرانسه در شهرهای مختلف این کشور به ویژه پاریس دستگیر شوند.در پاریس بسیاری از افراد ریشه‌های مراکشی دارند و مردم زیادی از این کشور در فرانسه زندگی می‌کنند. به گفته پلیس، حدود ۲۰ هزار هوادار تیم مراکش در بلوار شانزلیزه پاریس تجمع کرده بودند.

ابتدا این تجمع آرام بود اما از ساعت ۱۱ شب چند نفر به سمت ماموران نیروی انتظامی اشیایی پرتاب کردند و ویترین مغازه‌ها را شکستند. به همین دلیل با توجه به اینکه دومین دیدار نیمه نهایی جام جهانی از ساعت 22:30 دقیقه امشب ( به وقت ایران) در قطر میان فرانسه و مراکش برگزار خواهد شد، پلیس فرانسه در آماده باش کامل قرار گرفته تا از هرگونه درگیری بین هواداران جلوگیری کند. جالب اینکه در اقدامی بی سابقه که روز گذشته از سوی جرالد دارونین وزیر کشور فرانسه به صورت رسمی فرانسه اعلام شد، 10 هزار پلیس برای کنترل اوضاع در شهرهای مختلف این کشور در نظر گرفته شده‌اند که 5 هزارتای آنها در پاریس مستقر هستند.. .


بازنشر از : آخرین خبر


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین