ورزش 3/ در برزیل هنوز حذف از جام جهانی را باور ندارند و تیته را مقصر اصلی ناکامی بزرگ برابر کرواسی در یک چهارم نهایی می دانند. تیم ملی برزیل در یک چهارم نهایی جام جهانی با شکست از

1401\09\23 18:19:24


جام‌جهانی. پس از صعود آرژانتین، داغ برزیل تازه شد!

ورزش 3/ در برزیل هنوز حذف از جام جهانی را باور ندارند و تیته را مقصر اصلی ناکامی بزرگ برابر کرواسی در یک چهارم نهایی می دانند. تیم ملی برزیل در یک چهارم نهایی جام جهانی با شکست از تیم ملی کرواسی در ضربات پنالتی به کارش خاتمه داد.

در برزیل هنوز حذف از جام جهانی را باور ندارند و تیته را مقصر اصلی ناکامی بزرگ برابر کرواسی در یک چهارم نهایی می دانند.تیم ملی برزیل در یک چهارم نهایی جام جهانی با شکست از تیم ملی کرواسی در ضربات پنالتی به کارش خاتمه داد.

برزیل را شانس اول قهرمانی می دانستند ولی تیم تحت هدایت تیته نتوانست در 90 دقیقه وقت قانونی به کرواسی گل بزند و با وجود گلزنی نیمار در دقیقه 105، گل تساوی را از کرواسی در دقیقه 117 دریافت کردند و کار به ضربات پنالتی کشیده شد. آنجا رودریگو و مارکینیوش پنالتی خود را خراب کردند تا کرواسی به نیمه نهایی برود و حریف آرژانتین شود. کرواسی که برزیل را حذف کرده بود، شب گذشته برابر آرژانتین حرفی برای گفتن نداشت و با سه گل شکست خورد.

میلتون نِوِش، کارشناس مشهور برزیلی، پس از صعود آرژانتین به فینال، به "UOL Esporte" گفت:«در هر شری یک خیریتی وجود دارد. فکر می کنم تیته نابغه بود که اجازه داد کرواسی به نیمه نهایی برود(کنایه به قدرت آرژانتین و احتمال تحقیر برزیل در نیمه نهایی). چه شکلات بزرگی را از برادران آرژانتینی خودمان قاپیدیم.

شکستی تاریخی و تحقیرآمیزتر در انتظارمان بود و همان بهتر که به نیمه نهایی نرفتیم. این را می گویم چون کرواسی که نتوانستیم شکستش بدهیم، برابر آرژانتین هیچ حرفی برای گفتن نداشت و توسط مسی و دوستانش تحقیر شد. در نیمه اول آرژانتین توپ را عامدانه به کرواسی داد در حالی که کروات ها نمی دانستند با آن چه باید بکنند و سپس در لحظه درست، ضربات خودشان را وارد کردند.

از آقای تیته یک سوال دارم، حالا راه شکست دادن کرواسی را از آرژانتینی ها یاد گرفتی؟». .


بازنشر از : آخرین خبر


تولید کارتن و سفارش کارتن