ورزش 3/ جک گریلیش، مهاجم تیم ملی انگلیس، اولین ضربه خود در جام جهانی را به گل تبدیل کرد و جشن دلچسب پس از گلش را به یکی از هواداران جوان منچسترسیتی اختصاص داد. بازیکن سابق استون و

1401\08\30 23:47:30


جام‌جهانی. چرا ستاره انگلیس بعد گلزنی رقصید؟

ورزش 3/ جک گریلیش، مهاجم تیم ملی انگلیس، اولین ضربه خود در جام جهانی را به گل تبدیل کرد و جشن دلچسب پس از گلش را به یکی از هواداران جوان منچسترسیتی اختصاص داد. بازیکن سابق استون ویلا در دیدار افتتاحیه سه شیرها مقابل ایران در قطر خیلی دیر از روی نیمکت به ز

جک گریلیش، مهاجم تیم ملی انگلیس، اولین ضربه خود در جام جهانی را به گل تبدیل کرد و جشن دلچسب پس از گلش را به یکی از هواداران جوان منچسترسیتی اختصاص داد.بازیکن سابق استون ویلا در دیدار افتتاحیه سه شیرها مقابل ایران در قطر خیلی دیر از روی نیمکت به زمین رفت و از اولین حضور رویایی خود در جام جهانی بیشترین بهره را برد.

پس از اینکه کالوم ویلسون خط دفاعی ایران را جا گذاشت، مهاجم نیوکاسل توپ را به گریلیش سپرد و او کار راحتی برای زدن گل ششم انگلیسی‌ها داشت.پس از گلزنی، این بازیکن 27 ساله برای شادی گل ابتدا از ویلسون برای پاس گلش تشکر کرد و سپس در حالی که دستانش را به پهلو باز کرده بود، یک رقص کوچک انجام داد.یک دلیل دوست داشتنی پشت این شادی وجود داشت. فینلی هوادار جوان من سیتی برای اولین بار این ایده را پیشنهاد کرد. اوایل سال جاری پس از نوشتن پیامی صمیمانه به این وینگر به عنوان بخشی از ابتکار عمل "ایمیل‌های هواداری" لیگ برتر، به این بازیکن 11 ساله این فرصت داده شد تا با بازیکن مورد علاقه خود ملاقات کند.فینلی قبل از دیدار با قهرمان خود، پیراهن امضا شده منچستر سیتی را نیز دریافت کرد.

همچنین به این بازیکن جوان فرصت داده شد تا جشن گل بعدی مهاجم را انتخاب کند.در ابتدا، او ایده کرم را انتخاب کرد، ایده ای که گریلیش با آن موافق نبود. سپس آن دو کمی مذاکره کردند تا اینکه بازیکن من سیتی در نهایت موافقت کرد که رقصی را که مقابل ایران نمایش داده شده بود انجام دهد.این اولین شانس گریلیش برای استفاده از جشن بود که تا اینجای فصل تنها یک گل برای باشگاهش به ثمر رسانده بود که در ماه سپتامبر و در پیروزی 3-0 مقابل ولورهمپتون واندررز به ثمر رسیده بود.فینلی بدون شک از اینکه قهرمانش جشن او را در جام جهانی تقلید می کند خوشحال خواهد شد، اگرچه با توجه به ساعت بازی و زمان حضور در مدرسه باید دید او بازی را دیده است یا خیر.. .


بازنشر از : آخرین خبر


نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر