خبر ورزشی/ در جام جهانی تیم ملی پرتغال با ۱۲ گل زده یکی از تهاجمی‌ترین تیمهای جام است. تیم ملی پرتغال در جام جهانی و در ۴ بازی ۱۲ گل زده که میانگین ۳ گل در هر بازی را نشان می

1401\09\16 15:20:46


جام‌جهانی. کی‌روش دفاع می‌کند، پرتغال ۶ گل می‌زند!

خبر ورزشی/ در جام جهانی تیم ملی پرتغال با ۱۲ گل زده یکی از تهاجمی‌ترین تیمهای جام است. تیم ملی پرتغال در جام جهانی و در ۴ بازی ۱۲ گل زده که میانگین ۳ گل در هر بازی را نشان می‌دهد.

در جام جهانی تیم ملی پرتغال با ۱۲ گل زده یکی از تهاجمی‌ترین تیمهای جام است.تیم ملی پرتغال در جام جهانی و در ۴ بازی ۱۲ گل زده که میانگین ۳ گل در هر بازی را نشان می‌دهد.

البته قصد مقایسه این تیم با تیم ملی ایران را نداریم ولی نکته اینجاست که تیم کی‌روش کاملا دفاعی بازی کرد و در بازی با آمریکا حتی دو موقعیت گلزنی هم نداشت در حالی که پرتغال در این تورنمنت ۱۲ گل زده و حداقل ۸ گل هم نزده است. در ایران ما یک مربی پرتغالی دیگر به نام ساپینتو هم داریم که اتفاقا سالها قبل شاگرد کی‌روش بوده اما تیمش به مراتب هجومی‌تر بازی می‌کند.انتظار فوتبالدوستان از کی‌روش این بود که در بازی با آمریکا هم مثل دیدار با ولز ظاهر شود و حداقل نیمه دوم تیم هجومی‌تری را راهی میدان کند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت تیم ایران با همان سه امتیاز به کشور برگشت. در حالی که تیم ملی کشورش هجومی‌ترین تیم جام است و حالا از مدعیان هم محسوب می‌شود.

پرتغال که در مرحله یک چهارم نهایی با مراکش بازی دارد، امیدوار است با غلبه بر این تیم به نیمه نهایی برسد و.... .


بازنشر از : آخرین خبر


تولید کارتن و سفارش کارتن