طرفداری/ به نتایج و جدول لیگ دسته اول در پایان بازی‌های ابتدایی هفته سوم پرداختیم. تیم شمس‌آذر قزوین با سومین برد متوالی تک و تنها در صدر ایستاد.

1401\06\16 22:32:05


جدول رده‌بندی لیگ آزادگان

طرفداری/ به نتایج و جدول لیگ دسته اول در پایان بازی‌های ابتدایی هفته سوم پرداختیم. تیم شمس‌آذر قزوین با سومین برد متوالی تک و تنها در صدر ایستاد.

طرفداری/ به نتایج و جدول لیگ دسته اول در پایان بازی‌های ابتدایی هفته سوم پرداختیم.تیم شمس‌آذر قزوین با سومین برد متوالی تک و تنها در صدر ایستاد.رقابت‌های هفته سوم لیگ آزادگان با برگزاری ۸ دیدار و ردوبدل شدن ۱۹ گل پیگیری شددر رقابت‌های لیگ یک امروز چهارشنبه ۸ دیدار برگزار شد که طی آن ۱۶ تیم به مصاف هم رفتند.در اولین بازی که از ساعت ۱۸ آغاز شد چادرملو اردکان در دیداری خانگی با نتیجه یک بر صفر از سد شهرداری آستارا گذشت، سجاد قلی بیگی در دقیقه ۷۸ تنها گل بازی را به ثمر رساند.در دیگر بازی امروز آرمان گهر جشنواره گل به راه انداخت و با ۷ گل امید وحدت را در هم کوبید.

مهدی پورفریدونی، سجاد حسامی(۲بار)، رضا پورمهدی آبادی (۳بار) و مجید خواجویی گلزنان این دیدار بودند.در این هفته مس شهر بابک نیز با یک گل شهرداری همدان را بدرقه کرد. حمدالله ابدام در دقیقه ۶۸ و از روی نقطه پنالتی برای مس گل زد.سایپا که در این هفته میزبان خیبرخرم آباد بود در دقیقه ۷۵ با اخراج رضا فرجی ۱۰ نفره شد تا برابر خیبری ها کار سختی داشته باشد. ۵ دقیقه بعد از اخراج فرجی مهرداد قنبری برای خیبر گل زنی کرد تا تیم میانه جدولی و نماینده خرم‌آباد ۳ امتیاز ارزشمند این هفته را از آن خود کند.ون پارس اصفهان در دیداری دیگر، رو در روی دریا بابل صف آرایی کرد، این بازی با تک گل مرتضی نگهداری به سود میزبان به پایان رسید.شمس آذر قزوین با ۵ گل پارس جنوبی‌جم را شکست داد.

حسین ابرقویی‌نژاد،  علی اصغر اعرابی،  پوریا سرآبادانی،  محمد پاپی و رحمان جعفری گلزنان این دیدار بودند.چوکای تالش در خانه ۲ بر یک مغلوب استقلال ملاثانی شد. این دیدار یک اخراجی هم داشت،  مهدی داغر به فاصله ۱۴ دقیقه دوبار کارت زرد گرفت تا از بازی اخراج شود اما با این وجود تیم ۱۰ نفره استقلال ملاثانی برنده این هفته بود.جدال تیم‌های استقلال خوزستان و فجر سپاسی هم برنده‌ای نداشت، در این هفته دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا به فکر بازی‌های هفته چهارم باشند.آخرین بازی این هفته فردا پنجشنبه ۱۷ شهریور و از ساعت ۱۹:۳۰ بین تیم‌های خلیج فارس ماهشهر و خوشه طلایی ساوه برگزار می‌شود.گفتنی است هفته چهارم رقابت‌های لیگ فوتبال آزادگان سه شنبه ۲۲ شهریور آغاز خواهد شد.  .

.


بازنشر از : آخرین خبر


تعمیر پکیج دیواری