ورزش 3/ روز گذشته برای آنسو فاتی، مهاجم تیم ملی اسپانیا، حادثه رانندگی رخ داد که به خیر گذشت. آنسو فاتی مهاجم بارسلونا که جمعه در فهرست نهایی لوئیس انریکه برای جام جهانی قرار گرفت

1401\08\23 18:50:07


حادثه رانندگی برای ستاره ملی‌پوش بارسلونا

ورزش 3/ روز گذشته برای آنسو فاتی، مهاجم تیم ملی اسپانیا، حادثه رانندگی رخ داد که به خیر گذشت. آنسو فاتی مهاجم بارسلونا که جمعه در فهرست نهایی لوئیس انریکه برای جام جهانی قرار گرفت، روز یکشنبه دچار یک حادثه رانندگی شد.

روز گذشته برای آنسو فاتی، مهاجم تیم ملی اسپانیا، حادثه رانندگی رخ داد که به خیر گذشت.آنسو فاتی مهاجم بارسلونا که جمعه در فهرست نهایی لوئیس انریکه برای جام جهانی قرار گرفت، روز یکشنبه دچار یک حادثه رانندگی شد.

 این بازیکن که در شرایط سلامت کامل به سر می برد، با یک موتوار سوار تصادف کرده است. این تصادف در زمانی رخ داده که فاتی قصد پارک کردن خودرویش را داشت و موتورسوار از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده است.رادیو کادناسر گزارش داده است که فاتی به همراه موتورسوار به بیمارستان رفته تا شرایط سلامتی وی را مورد بررسی قرار بدهد. فاتی قصد دارد که در طول هفته آینده با موتورسوار در تماس باشد تا شرایط سلامتی او را بداند و مطمئن شود که فرد مجروح به صورت کامل بهبود پیدا کرده است.آنسو فاتی آخرین اسمی بود که جمعه گذشته توسط لوئیس انریکه در زمان اعلام لیست جام جهانی قطر اعلام شد.

سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت:«انتخاب فاتی تا آخرین لحظه یکی از تردیدهای من بود. بیش از بقیه روی او ریسک کردیم. کیفیت فاتی غیرقابل تردید است اما دوران مصدومیت سختی را داشت و به همین خاطر تا آخرین لحظه در مورد انتخابش تردید داشتیم.».

.


بازنشر از : آخرین خبر


تعمیر پکیج دیواری