ورزش 3/ مدافع تراکتور می‌گوید بی‌دلیل اخراج شده‌ و حقش نبوده است. دیدار دو تیم تراکتور و گل گهر با نتیجه تساوی ۲_۲ به اتمام رسید.

1401\11\01 21:10:23


حرف بدی نزدم ولی داور کارت داد!

ورزش 3/ مدافع تراکتور می‌گوید بی‌دلیل اخراج شده‌ و حقش نبوده است. دیدار دو تیم تراکتور و گل گهر با نتیجه تساوی ۲_۲ به اتمام رسید.

مدافع تراکتور می‌گوید بی‌دلیل اخراج شده‌ و حقش نبوده است.دیدار دو تیم تراکتور و گل گهر با نتیجه تساوی ۲_۲ به اتمام رسید.

آرش قادری در مورد این دیدار در میکسدزون گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود و تیم ما رفته رفته دارد بهتر می‌شود. او در مورد قضاوت داور عنوان کرد: قضاوت آقای حیدری خوب بود. هفته گذشته داور خوب نبود و گفتیم. ولی صحنه آخر که کمک داور کارت زرد دوم را داد، گفتم اگر آن اوت را که اشتباه گرفتی و توپ وارد دروازه ما می‌شد چه؟ چون نتایج را همین جزئیات تعیین می‌کند.

کارت زرد داد و انشاالله که بخشیده شود.این بازیکن در پاسخ به این سؤال که گویا رزاق‌پور این صحبت را انجام داده توضیح داد: من چیزی نگفتم که بخواهم کارت زرد بگیرم. دوبار گفتم اگر آن اوت که اشتباه گرفتی وارد دروازه ما می‌شد چه ؟ نه حرف بدی زدم نه چیزی ولی کارت زرد دوم را داد.مدافع سرخپوشان تبریز در خصوص عملکرد خط دفاعی این تیم و دریافت دو گل در این دیدار گفت: ما داریم فوتبال هجومی ارائه می‌دهیم و برای هر بازی پرس از بالا را تمرین می‌کنیم و تیمی که به دنبال بازی هجومی باشد طبیعی است گل بخورد. گل گهر هم تیم خوب و قابل احترامی بود و خدا را شکر که تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود.وی در خصوص اینکه تیمشان زیاد پنالتی می‌دهد نظرش را اینگونه بیان کرد: یک بار در جام حذفی و یک بار هم در این دیدار پنالتی دادیم و چون پشت سر هم بوده به چشم آمده و من قبول ندارم که زیاد پنالتی می‌دهیم..

.


بازنشر از : آخرین خبر


فروش اینترنتی لباس بچه