خبر ورزشی/ اگر اتفاق خاصی نیفتد باید شاهد حضور همزمان شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا در ترکیب اصلی پرسپولیس در دربی باشیم. پرسپولیس در حالی در فاصله یک هفته مانده به دربی در دیداری د

1401\09\23 18:19:23


راز استفاده از ۲ مهاجم مشابه در ترکیب پرسپولیس

خبر ورزشی/ اگر اتفاق خاصی نیفتد باید شاهد حضور همزمان شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا در ترکیب اصلی پرسپولیس در دربی باشیم. پرسپولیس در حالی در فاصله یک هفته مانده به دربی در دیداری دوستانه برابر سپاهان صف آرایی کرد که دو مهاجم خارجی زوج خط حمله این تیم را تش

اگر اتفاق خاصی نیفتد باید شاهد حضور همزمان شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا در ترکیب اصلی پرسپولیس در دربی باشیم.پرسپولیس در حالی در فاصله یک هفته مانده به دربی در دیداری دوستانه برابر سپاهان صف آرایی کرد که دو مهاجم خارجی زوج خط حمله این تیم را تشکیل می‌دادند.پرسپولیس برای برطرف کردن مشکلات گلزنی اش در بازار تابستانی امسال، دو مهاجم خارجی کارنامه دار جذب کرد.

یکی از این دو بازیکن، یورگن لوکادیا هلندی بود که قابلیت بازی در پست مهاجم نوک را دارد. او تا پایان هفته یازدهم لیگ بیست و دوم با به ثمر رساندن ۶ گل، بهترین گلزن پرسپولیس در فصل جاری و صدرنشین جدول گلزنان بوده است.شیخ دیاباته هم که مهاجمی نام آشنا در فوتبال ما محسوب می‌شود. این مهاجم ۳۴ ساله فرصت طلب و گلزن در دو فصلی که در فوتبال ایران حاضر بود، بازی‌های خوبی را با پیراهن استقلال به نمایش گذاشت و توانست گل‌های حساسی را هم برای این تیم بزند.

برهمین اساس یحیی گل محمدی  به درخشش و گلزنی این دو مهاجم در دیدار حساسا روز ۲۹ آذر ماه برابر استقلال بسیار امید دارد. سرمربی پرسپولیس هنوز نتوانسته است از یکی از این دو مهاجم سرحال دل بکند در حالی که خیلی‌ها معتقدند سبک بازی شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا تا حد زیادی شبیه یکدیگر است. در فوتبال امروز دنیا تیم‌ها معمولا با یک مهاجم و دو وینگر بازی می‌کنند و اگر تیمی با دو مهاجم به زمین برود، باید این دو تفاوت‌هایی در سبک بازی داشته باشند. شیخ دیاباته مهاجمی بلند قامت و متخصص در محوطه هجده قدم حریف است و یورگن لوکادیا نیز دقیقا چنین خصوصیاتی دارد.

هیچ یک از این دو مهاجم خارجی از تکنیک خیلی بالایی برخوردار نیستند و نمی‌توانند بیرون از محوطه جریمه صاحب توپ شده و برای بازیکن مکمل خود موقعیت سازی کنند. برهمین اساس حضور همزمان شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا شاید پرسپولیس را با مشکلاتی مواجه کند چرا که هر دو دقیقا یک کار را انجام می‌دهند!البته یحیی گل محمدی هنوز به جمع بندی لازم برای کنار گذاشتن یکی از این دو نرسیده است؛ یورگن لوکادیا بهترین مهاجم کنونی پرسپولیس است و شیخ دیاباته آماده هم از انگیزه‌های زیادی برای بازی با استقلال برهوردار است. اگر شما جای یحیی گل محمدی بودید کدامیک را کنار می‌گذاشتید؟ شاید هیچ کدام!.

.


بازنشر از : آخرین خبر


کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین