ورزش 3/ نتایج به دست آمده در بازی‌های این هفته بوندس‌لیگا باعث شد آینتراخت فرانکفورت به مهم‌ترین رقیب بایرن مونیخ در کورس قهرمانی این لیگ تبدیل شود. در دیدارهای امش

1401\11\01 21:10:08


رقیب جدید بایرن در کورس قهرمانی

ورزش 3/ نتایج به دست آمده در بازی‌های این هفته بوندس‌لیگا باعث شد آینتراخت فرانکفورت به مهم‌ترین رقیب بایرن مونیخ در کورس قهرمانی این لیگ تبدیل شود. در دیدارهای امشب بوندس‌لیگا در هفته شانزدهم این لیگ نتایجی به دست آمد که باعث شد نامی

نتایج به دست آمده در بازی‌های این هفته بوندس‌لیگا باعث شد آینتراخت فرانکفورت به مهم‌ترین رقیب بایرن مونیخ در کورس قهرمانی این لیگ تبدیل شود.در دیدارهای امشب بوندس‌لیگا در هفته شانزدهم این لیگ نتایجی به دست آمد که باعث شد نامی جدید به عنوان مهم‌ترین رقیب بایرن مونیخ صدرنشین مطرح شود.

پیروزی مقتدرانه فرانکفورت بر شالکه و شکست سنگین فرایبورگ مقابل ولفسبورگ رتبه‌های بالای جدول این لیگ را دستخوش تغییر کرد.فرانکفورت امشب در خانه خود به مصاف شالکه رفت. شاگردان اولیور گلاسنر پیش از این بازی 27 امتیازی بودند و می‌دانستند کسب سه امتیاز برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد. آینتراخت با ارائه یک بازی برتر موفق شد با گلهای لیندستروم، بوره و بوتا حریفش را 3-0 شکست دهد تا امتیازش را به 30 رسانده و به تفاضل گل مثبت یازده دست پیدا کند.دومین دیدار مهم امشب که تغییر در رتبه‌های بالای جدول را رقم زد مسابقه فرایبورگ و ولفسبورگ بود.

فرایبورگی‌ها  که پیش از این مسابقه 30 امتیازی بودند با بایرن مونیخ تنها 5 امتیاز فاصله داشتند و در صورت پیروزی به 2 امتیازی صدرنشین رسیده و به عنوان مهم‌ترین رقیب این تیم در کورس قهرمانی مطرح می‌شدند.اما فرایبورگ در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل برای این تیم بدترین عملکرد ممکن را به نمایش گذاشت و با نتیجه غیرمنتظره 6-0 مقابل ولفسبورگ شکست خورد. این شکست سنگین باعث شد فرانکفورت و یونیون برلین با پیروزی‌هایی که امشب به دست آوردند از فرایبورگی‌ها سبقت گرفته و در رتبه‌های دوم و سوم جدول بایستند. فرایبورگ در حال حاضر رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.اما علت دیگری که باعث شده فرانکفورت حالا مهم‌ترین رقیب بایرن در کورس قهرمانی باشد دیدارهای بعدی این تیم است.

فرانکفورت روز چهارشنبه این هفته در یک بازی مهم به مصاف فرایبورگ می‌رود. بازی بعدی شاگردان گلاسنر هم شنبه هفته آینده مقابل بایرن مونیخ خواهد بود. فرانکفورت در بازی روز چهارشنبه مقابل فرایبورگ می‌تواند از این تیم فاصله بگیرد. هر دو تیم در حال حاضر 30 امتیازی هستند و فرانکفورتی‌ها به لطف تفاضل گل بیشتر در رتبه دوم جدول ایستاده‌اند.

پیروزی در مقابل فرایبورگ جایگاه شاگردان گلاسنر را در رتبه دوم جدول تثبیت می‌کند.فرانکفورت روز شنبه در مقابل بایرن مونیخ هم می‌تواند فاصله 5 امتیازی فعلی‌اش با صدرنشین بوندس‌لیگا را کاهش دهد تا در هفته‌های بعدی شاهد رقابت تنگاتنگ این دو تیم به عنوان شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ آلمان باشیم.. .


بازنشر از : آخرین خبر


فروش اینترنتی لباس بچه